revover my files

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneetje80

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
21
goede dag,

Ik zit met een groot probleem, althans kennisen van me, maar zij hebben echt helemaal geen verstand van internet/software en noem maar op dus ik probeerde het voor ze op te lossen maar helaas tot nu toe niet gelukt, en ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.

Zij miste opeens zo'n beetje alle files op hun computer, waaronder foto's van de baby, en andere kinderen en nog andere files en zoals jullie zullen begrijpen willen ze vooral de foto's graag weer terug,

Nu hebben zij een programma recover my files v4,4.8 en hij heeft erg lang gescant en tot hun blijdschap zijn er een hele hoop files teruggevonden waaronder ook inderdaad diverse foto's Het zijn 3 mappen waarin files staan:

lost en found 1380
lost file result 13328
root 4

NU hebben ze nog niet alles kunnen uitzoeken maar wat mijn idee was om dit op cd te zetten of dvd als het op cd niet past om het dan vervolgens rustig uit te zoeken MAAR we kunnen het maar niet opslaan, dit is erg onduidelijk, en nu heb ik wel gevonden in het scherm zelf "savind files" maar als ik hier op druk staat er: "floating point division bij zero"

En ik krijg die foutmelding maar niet weg. Nu is mijn vraag heeft iemand of verstand en kennis van dit programma, of van de foutmelding??

Ik weet dat het allemaal wat weinig informatie is voor het totaalbeeld maar heb zelf ook nooit met dit progje gewerkt en weet niet wat voor info jullie nodig hebben om dit probleem op te lossen. in ieder geval alvast wel bedankt voor het lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan