• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Richting uitklappen van plus-min-teken aanpassen na groeperen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joopster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Beste allemaal,

Bij het groeperen in Excel komt het plusteken (staat voor de regels) standaard onder de regels te staan (zie bijlage: Knop_onder.JPG)
Ik wil dit graag aanpassen/omdraaien, zodat deze boven de regels kom te staan (zie bijlage: Knop_boven.JPG).

Dit kon ik voorheen in Excel 2007 wel, maar dat lukt me nu niet meer in Excel 2010 - teminste; ik kan er geen knop voor vinden.
Ik weet zeker dat dit nog steeds mogelijk moet zijn in Excel 2010, omdat; wanneer ik oude (in Excel 2007) gemaakt overzicht met daarin een groepering open in Excel 2010 dan staat het (nog) wel goed (zie bijlage: Knop_boven.JPG)

Ik heb wel een Engelse oplossing gevonden, maar ik kan "<settings>" dit niet terug vinden in de Nederlandse Excel 2010:

"From the Excel main menu:
<data><group and outline><settings>
Uncheck: Summary rows below detail"

Bron: http://www.teachexcel.com/excel-help/excel-how-to.php?i=24993

Graag jullie hulp.

Groet,
Joopster

Knop_onder.JPGKnop_boven.JPG

Laatst bewerkt:
Probeer bestand>opties>taal en zet de standaard taal op engels. Dan afsluiten en opstarten(Excel). Dan kun je de engelse handleiding volgen?

Ik heb hem altijd op Engels en ik zie dat ik er gemakkelijk kom:)

Probeer bestand>opties>taal en zet de standaard taal op engels. Dan afsluiten en opstarten(Excel). Dan kun je de engelse handleiding volgen?

Ik heb hem altijd op Engels en ik zie dat ik er gemakkelijk kom:)

Omdat dit een werkcomputer is, kan ik dit helaas niet aanpassen (het aanpassen van de taal is geblokkeerd door onze ICT-afdeling).
Maar als iemand anders van jullie dit voor mij kan testen en door kan geven hoe ik dit in de NL versie moet doen, dan zou ik dat op prijs stellen! :d

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan