• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rij gegevens weergeven als kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de formule afgesloten met Ctrl+Shift+Enter?

Waarschijnlijk moet je ook de relatieve bereiken in je formule (J24:HA24) aanpassen naar vaste bereiken: $J$24:$HA$24.

Edit: en anders wordt weer eens tijd voor een nieuw voorbeeldbestandje.

Het testen van een formule doe je natuurlijk niet in het testbestandje, maar direct aangepast in het eigen bestand. :rolleyes:
Tja, waarom ook.

Misschien om iets te leren?

Ik heb de formule ook aangepast aan mijn originele bestand.

Kan ik hem via dropbox posten voor je? Het originele bestand is veel te groot

We wachten nog op een antwoord van Marcel uit #21.

dat werkte ook niet. Ik kan het origineel in dropbox link zetten/?

voorbeeld7.png

Ik wil graag de geselecteerde gegevens uit rij 24 weergegeven hebben zonder de spaties die er in zitten. De rij is ong. 200 cellen lang.

voorbeeld8.png

Deze wil ik graag weergegeven hebben zoals te zien is in de tweede screenshot op U3 naar beneden. Helaas werkt het niet met de formule en worden de lege cellen ook weergegeven. Ik heb het geprobeerd met $ en zonder maar het lukt me niet.

Deze gegevens wil ik weergegeven hebben in

Je moet >0 vervangen door <>"".
En voeg ook nog de $ toe zoals aangegeven in post #21, anders kijkt U4 naar regel 25, U5 naar regel 26 enzovoorts.
Desnoods mag je de $ voor de kolomletter nog wel weglaten, maar de $ voor het regelnummer is essentieel voor de juiste werking.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan