• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rij kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alcide

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2008
Mij sales lijst wordt mede "help mij" steeds uitgebreider en mooier, ik wil nog een stukje uitbreiden en dat is als ik de status verander van "open" naar "closed" dat de rij van kleur veranderd in mijn geval lichtgeel... nu heb ik dat geprobeerd met de formule =OF($P6="CLOSED") bij voorwaardelijke opmaak, maar dan werkt de "somcelkleur formule niet meer...en die werkt perfect en wil ik ook zo houden...en buiten dat heb ik een 50tig tal rijen en ik kan er maar 3 invullen bij deze voorwaardelijke opmaak....rij 7 heb ik nu zelf handmatig gekleurd...heb een bijlage toegvoegd

Alvast bedankt weer voor jullie input..:thumb:

Bijlagen

Hallo Alcide

Het is mij even onduidelijk hoe je de kleuren wilt hebben.
Dus welke kleur moeten de cel(len)/rij(en) hebben onder welke voorwaarden
en dus ook welke kleur als niet aan die voorwaarden wordt voldaan.

en buiten dat heb ik een 50tig tal rijen en ik kan er maar 3 invullen bij deze voorwaardelijke opmaak
Je hebt 3 mogelijkheden PER CEL.
Zet de belangrijkste voorwaarde boven aan in de reeks van 3.

Hoi Popipipo

hoi,

De kleuren die je nu ziet staan heb ik zelf ingegeven met celeigenschappen, het gaat er om als ik willekeurige rij in de P kolom die order heet in "Closed" verander, ("Open;Closed) dat heb ik aangemaakt met Data-Valideren) dat die desbetreffende rij in de kleur aanneemt zoals rij7

hopelijk is het zo wat duidelijker

In bijgevoegd bestand zit een macro die zorgt dat de gehele rij (t/m P kolom) lichtgeel wordt als de cel in de P-kolom op Closed staat.
De code wordt geactiveerd zodra je de cel verlaat.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
ja dit is wat ik bedoel, hier kan ik weer verder op borduren..

bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan