• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij verplaatsen bij zetten van vinkje, naar een ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen VenA,

Dank voor jou meedenken.

Echter nu neemt hij bij het verplaatsen de bedragen niet mee en geeft in de vakken #WAARDE# aan i.p.v. de getallen.
Tevens wanneer ik iets terug plaats in de voorraad gaat het ook niet goed.
Dan zet hij de regel wel terug, maar ook niet met de juiste waardes.
En dan ook zet hij de regels helemaal onderaan terug i.p.v. boven aan zoals het was.

Ik probeer zelf ook nog wel even te puzzelen, maar ben nog niet zo goed hoe ik met die vba's moet werken.

Ik heb jou code geplakt in modul1 i.p.v. de tekst die er was.

Doe ik nog iets niet goed?

Het is allemaal gevolg van een slecht ontwerp en verkeerde formules. Het heeft verder niets met VBA te maken. Je gebruikt tabellen en gewone bereiken. In de formules verwijs je naar waarden in een tabel die gaan dan bij het kopiëren mee maar kloppen dan natuurlijk niet meer. Hoe je het beter kan doen heb ik al laten zien maar dat wil je blijkbaar niet.

Hi VenA,

Dank voor jou bericht, het slechte ontwerp is geheel te danken aan mij zelf..... En wil het natuurlijk wel goed doen en ook snappen.
Maar wat jij een poosje terug schreef kon ik niet omzetten in de praktijk en wellicht toch de weg van de minste weerstand gekozen en een beetje eigenwijs.
Desondanks blij met elke tip en ook de terechte kritiek. :)

Misschien toch iets te ver boven mij lage kennis over Excel, maar wel erg boeiend.
Ik wilde iemand helpen die al blij is dat de PC aangaat, maar verder helemaal niets weet.

Misschien nog een poging waard om mij iets aan het verstand te brengen?
Ik hoor de uitspraak wel t.z.t.:)

De rijdende rechter doet volgens mij uitspraken. En dat is mijn uitspraak.:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan