Goedemorgen allemaal,
Ik heb gisteren getracht een vraag te stellen in een reeds behandelde vraag, omdat deze vrijwel naadloos aansloot op hetgeen waarnaar ik op zoek was. Helaas is het topic gisteren op slot gedaan, vandaar dat ik hem nu als nieuwe vraag indien.
Onder het motto beter goed gepikt dan slecht bedacht heb ik het actiepuntenlijst bestand http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=68153&d=1249413678 aangepast aan mijn eigen behoeften. Ik zou echter graag een aanpassing in de VB doen, maar kom hier niet uit.
mijn aangepaste sub:
echter als hij het uitvoerd krijg ik de volgende melding: Besturingsvariabele For is al in gebruik (geeft fout aan in het slot deel bij de "For each" direct na "End With"
mijn vraag is dan ook, hoe laat ik het script naar 2 variabelen kijken?
Voor de helderheid heb ik mijn toevoegingen aan het script gemarkeerd:
zonder deze toevoeging werkt het script prima, echter dan komen alle dossiers met de status `Afgerond` op 1 blad terecht, terwijl ik ze graag uitgesplitst zou zien naar behandelaar
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen en meedenken ;-)
Ik heb gisteren getracht een vraag te stellen in een reeds behandelde vraag, omdat deze vrijwel naadloos aansloot op hetgeen waarnaar ik op zoek was. Helaas is het topic gisteren op slot gedaan, vandaar dat ik hem nu als nieuwe vraag indien.
Onder het motto beter goed gepikt dan slecht bedacht heb ik het actiepuntenlijst bestand http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=68153&d=1249413678 aangepast aan mijn eigen behoeften. Ik zou echter graag een aanpassing in de VB doen, maar kom hier niet uit.
mijn aangepaste sub:
Code:
Sub Afgerond()
Application.ScreenUpdating = False
Dim c As Range
[COLOR="#0000CD"] Dim d As Range[/COLOR]
For Each c In [K5:K1000]
[COLOR="#0000CD"] For Each d In [J5:J1000][/COLOR]
[COLOR="#0000CD"] If c = "Afgerond" And d = "Adriaan" Then
c.Rows.EntireRow.Copy
['Adriaan'!A65536].End(xlUp).Offset(1, 0).Insert Shift:=xlDown
End If
5x herhaald met verschillende namen en bladen, daarna:[/COLOR]
Next
With Application
.CutCopyMode = False
.ScreenUpdating = True
End With
For Each c In [K1:K1000]
If c = "Afgerond" Then
c.Rows.EntireRow.Delete '(xlUp)
End If
Next
End Sub
echter als hij het uitvoerd krijg ik de volgende melding: Besturingsvariabele For is al in gebruik (geeft fout aan in het slot deel bij de "For each" direct na "End With"
mijn vraag is dan ook, hoe laat ik het script naar 2 variabelen kijken?
Voor de helderheid heb ik mijn toevoegingen aan het script gemarkeerd:
zonder deze toevoeging werkt het script prima, echter dan komen alle dossiers met de status `Afgerond` op 1 blad terecht, terwijl ik ze graag uitgesplitst zou zien naar behandelaar
Alvast bedankt voor de moeite van het lezen en meedenken ;-)