• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij verwijderen mbv een macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

markoesa

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Beste allen,

Ik heb een sheet met verschillende tabbladen. Het eerste tabblad (Kaarten) is het "hoofd tabblad". In dit tabblad komen ongeveer 750 kaarten te staan. Het is de bedoeling dat dat er meerdere tabbladen hieraan gekoppeld worden. Als test heb ik voorlopig 1 tabblad met gegevens die aan het tabblad Kaarten gekoppeld is.
Als een persoon geen lid meer is, moeten de gegevens verwijderd worden. Ik verwijder dan in het tabblad Kaarten de kaart, maar dan krijg je natuurlijk een foutmelding (#VERW!) in het andere tabblad waar de koppelingen in zitten. Als test is er nu maar 1 gekoppeld blad, maar als er meerdere tabbladen komen, dan zal in elk blad de regel met "#VERW!" verwijderd moeten worden.

Is het mogelijk om de regels met #VERW!" m.b.v. een macro te verwijderen uit de gekoppelde bladen?

Alvast heel hartelijk dank

Bijlagen

Identieke vraag staat hier. Gn is gewijzigd.

Om 13:07 een antwoord krijgen op een andere site en dan zonder te reageren op die gegeven oplossing hier dezelfde vraag 7 min later stellen.

Goe bezig.

Sorry, dat was absoluut niet mijn opzet. Ik was weg en had dus niet gezien dat er op mijn vraag gereageerd was. Nogmaals mijn excuses, ik ben maar een simpel vrouwtje van 55 die graag nieuwe dingen wil leren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan