Rijd jou trein op tijd ...!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice prgramma je moet het ook met bussen ofzo eens proberen

ga het eens downloaden

(Y)
 
tool is afhankelijk van site NS. Als deze plat ligt, werkt tool ook niet ...

bussen is goed idee!
 
en trouwens

ik had het geprobeert,

maar ik kon deze trein ding niet downloaden

kreeg overal een foutmelding

:rolleyes:
 
Site van NS lijkt eruit te liggen, dus vandaar dat hij niet werkt op dit moment.

Ik neem toch aan dat je het programma zelf wel kunt downloaden van deze site?
 
bij pagina 2 als ik daar eens op de laatse download zip klik

en ik open hem met winzp krijg ik een foutmelding

foutmelding zelf weetikniet zal er morgen nog eens naar kijken
 
Ik heb zojuist nog even een testje gedaan en ik kan de ZIP gewoon donwloaden en uitpakken. Zijn er meer problemen met dit bestand? Dan upload ik hem een keer opnieuw!
 
Hallo,

Zeer leuk programma! :cool:

Hoe maak je eigenlijk een connectie met een website?
Met ander woorden: Hoe haal je gegevens uit de site?

Het zou me enorm helpen!
 
Tja hoe haal ik de gegevens van de site .....:eek: ..... echt een mooie oplossing is het niet, maar ik kopieer gewoon de html pagina en die strip ik totdat ik de nodige gegevens nodig heb.

Niet echt een mooie oplossing, maar hij werkt wel (zolang de NS de html pagina niet aanpast natuurlijk)
 
hoi,
ik heb hem op mijn bureaublad gezet en wil hem er weer afhalen.
verplaats hem naar prullenbak maar er komt te staan dat ik niet gemachtigd ben!
Ik ben gewoon de administrator van die pc!
hoe krijg ik hem er nu af?
 
????? :confused: ?????

Je zult hem gewoon moeten kunnen verwijderen. Programma draait niet toevallig nog? Of process 'R.M.T.exe' ?
 
Het programma ziet er goed uit. :)
Toch wil ik opmerken dat het programma soms rijen rood weergeeft terwijl vertraging toch op 0 staat. Hoort dit?
Verder gaat de tijd niet mee bij horizontale verbreding/versmalling van het scherm.
Het station Alphen aan den Rijn lijkt niet te werken. Op de NS site worden vertragingen geven, maar niet in het programma.
 
Laatst bewerkt:
Als de vertraging '0 min' is en de regel is rood houdt dat in dat deze trein niet op het geplande perron vertrekt.

Alphen aan den Rijn is op de site aangepast naar Alphen a/d Rijn, dus vandaar dat deze niet werkte. Aangepast in bijgevoegde versie.
 

Bijlagen

  • R.M.T.zip
    57,6 KB · Weergaven: 62
Ik krijg nu de foutmelding "De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld" waarna de Gegevens ophalen knop disabled is.
Alphen aan den Rijn is niet aangepast bij de instellingen.
Misschien kun je Combobox style beter op "3 - Simple Combobox" zetten bij beide comboboxjes, anders kunnen gebruikers andere namen intypen. ;)

Verder ziet het er goed uit. :)

Mvg,
Martijn
 
Nice, een 10! Echt vét, jij bent een superdeduperprogrammeur! een 10+
 
Laatst bewerkt:
screenshots zien er goed uit, alleen het programma heeft met windows 7 geen toegang tot dat .ini, je zult dan toch echt een andere oplossing moeten zoeken want ik ga het niet als administrator uitvoeren ;)
 
Hey LV Hoe staat het met de ontwikkelingen ?
ik ben het goed in de gaten aan het houden.
Ziet er namelijk prima uit en ik ben benieuwd of jij dit ook nog gata uitbreiden met bijvoorbeeld bussen.

Groeten E. Kuilman

Keep up the good work :thumb:
 
Jo, ik heb het gebruikt op windows xP

Waarschijnlijk werkt het niet op windows 7
 
Kleine tip: ik weet dat er ergens een RSS feed op het internet rondslingert, waarmee je vertragingen van de NS kunt bekijken. Althans: deze feed was er 2 jaar geleden nog wel.
Ik zou toch echt gaan kijken naar een RSS feed o.i.d., elke keer een update als de NS pagina's weer veranderd zijn is ook geen doen.

Daarnaast: misschien is het verstandig om het .ini bestand ergens in de local settings map of temp-directory neer te zetten (aangezien je daar altijd schrijf rechten hebt)?
 
Ik krijg ook een fout als ik het bestand wil openen...

0xc0000135

Zowel met WinRAR als WinZIP uitgepakt, administrator rechten geprobeerd, en op Windows XP.

Ligt het misschien aan .NET framework?
Want die heb ik idd nog niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan