bowlingman
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2007
Hallo,
Hier ben ik weer.
Mijn file begint zo stilaan vorm te krijgen, dankzij de enorme hulp hier op het forum en het beetje kennis dat ik hier heb opgedaan door de jaren heen.
Nu heb ik iets in gedachten, maar het is misschien ver gezocht.
Is het mogelijk om wanneer bv in sheet "1" in een bepaalde cel een getal wordt ingebracht op sheet "2" dan bepaalde rijen automatisch worden verborgen.
Bijvoorbeeld :
Sheet "1" cel "A1" het getal 30; niets verbergen op sheet "2", getal 28; op sheet "2" de rijen 29:30 verbergen, getal 25; op sheet "2" de rijen 26:30 verbergen en getal 24; op sheet "2" de rijen 25:30 verbergen.
Misschien met mijn code
welke ik nu gebruik om extra sheets in te voegen aan te passen en waarbij dit dan bij die IndividueleSheet zou moeten gebeuren.
Grtjs.
Armand
Hier ben ik weer.
Mijn file begint zo stilaan vorm te krijgen, dankzij de enorme hulp hier op het forum en het beetje kennis dat ik hier heb opgedaan door de jaren heen.
Nu heb ik iets in gedachten, maar het is misschien ver gezocht.
Is het mogelijk om wanneer bv in sheet "1" in een bepaalde cel een getal wordt ingebracht op sheet "2" dan bepaalde rijen automatisch worden verborgen.
Bijvoorbeeld :
Sheet "1" cel "A1" het getal 30; niets verbergen op sheet "2", getal 28; op sheet "2" de rijen 29:30 verbergen, getal 25; op sheet "2" de rijen 26:30 verbergen en getal 24; op sheet "2" de rijen 25:30 verbergen.
Misschien met mijn code
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target = "" Then Exit Sub
If Target.Column = 6 Then
Sheets("IndividueleSheet").Copy , Sheets(Sheets.Count)
With ActiveSheet
.Name = Target.Offset(, -1).Value
.Range("K2") = Target.Offset(, -1).Value
End With
End If
End Sub
Grtjs.
Armand
Laatst bewerkt: