• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rijen optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik help alleen het forum in de lucht te houden.
Dat is heel fijn en nuttig. Soms ook een ondankbare taak, maar daar koos je voor.
Ik begrijp ook dat je slechts de regels volgt, en geen eigen beslissingen mag nemen.

:o klopt ik ben geen helper.
Maar vraag dan eens aan de helpers of zij het fijn vinden, dat cross-posten, en indien niet, overleg eens met "de bazen"....
Een reglement kan aangepast worden.
Ik en vele helpers zullen je dankbaar zijn.

Over and OUT ?

Rikja

Met cross posting is op zich niets mis zolang TS het meldt, op alle fora waar hij de vraag heeft geplaatst.

@ Rikja,

Nog een staaltje knap knippen en plakken:

Hallo Vriesacker,

hartelijk dank om je voeten te vegen aan de vraag en overeenkomst om bij dubbelposting beide forums te verwittigen.

Ook lees je de reacties van Alfa om 18:30, maar een antwoord of een bedankje kan er niet van af. Hoe onbeleefd.
Intussen plaats je weer een andere vraag.

Ik vind dit persoonlijk beledigend, en hiermee ban ik je dan ook voor een maand van dit forum.

Indien je hiermee niet akkoord bent kan je steeds je bezwaren posten aan administrators@oplossing.be.

SoftAid

Bron: http://www.oplossing.be/excel/optellen-44408/

;)

Hallo JanBG,

Wat je bedoeld met "Nog een staaltje knap knippen en plakken:" begrijp ik niet. Ben daar waarschijnlijk te dom voor.
Bedoel je dat je OOK al weet hoe je iets kan kopiëren en plakken? :thumb:

Op www.oplossing.be DOEN ze er tenminste iets aan!

Groeten,

Rikja

@Rikja,

Zucht, bedoeld is met een t in jou post. Je hebt commentaar op een post van mij in deze thread. Dat commentaar is gebaseerd (met een d) op een aanname, namelijk dat ik gekopieerd (met een d) en geplakt (met een t) heb vanuit de andere site. Die aanname is onjuist en daarom zo niet verwerpelijk, dan toch zeker beledigend (met een d).

Krijg je ook nog een gratis grammatica les...:)

Nu iedereen zijn zegje heeft kunnen doen ga ik er een slotje op doen :D
Iedereen bedankt voor de bijdrage en ik hoop dat de TS genoeg antwoorden heeft ontvangen om zijn probleem op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan