Rijen uit meerdere tabbladen naar 1 tabblad in hetzelfde bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

mat123

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2011
Ik ben bezig met het vullen van een bestand dat uit 52 tabbladen gaat bestaan. Als deze gevuld zijn wil ik met een macro de gegevens per week in een totaal blad zetten. De eerste macro die ik heb gemaakt die werkt. De tweede macro geeft een foutmelding op For Each c In Sheets("Groep 2 (14-1)").[Z1:Z100] . Wat doe ik verkeerd ?Bekijk bijlage Testversie inlezen bladen.xls

Waarom ga je voor elk tabblad een macro maken?
Code:
Sub Spaarie()
    For sh = 1 To Sheets.Count - 1
        Sheets(sh).Range("A3:S" & Sheets(sh).Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row).Copy Sheets("Totalen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1)
    Next
End Sub

Spaarie

Ik heb niet zoveel kennis van VBA dat ik dit kon maken. Ik had al wel een aantal bestanden waarin ik gegevens vanuit een werkblad naar een ander werkblad haal. Echter geen met meerder tabbladen.
Ik ben wel ontzettend blij met de verstrekte oplossing. Het werkt perfect. :)

Top, alleen...
Ik bedenk me net dat bij meerdere keren gebruik van de macro de al bestaande gegevens er dubbel op komen.

Hiermee maakt ie eerste het blad 'Totalen' leeg..
Code:
Sub Spaarie()
    Sheets("Totalen").Range("A3:A" & Sheets("Totalen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row).EntireRow.Delete
    For sh = 1 To Sheets.Count - 1
        Sheets(sh).Range("A3:S" & Sheets(sh).Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row).Copy Sheets("Totalen").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1)
    Next
End Sub

Laatst bewerkt:
Verplaatst van Visual Basic naar Visual Basic for Applications

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan