• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen van verschillende tabbladen kopiëren met voorwaarde naar 1 tabbald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag nog even je hulp (voor de laatste aanpassing)

dag @VenA

ik heb het bestandje nog wat aangepast, kan jij aub de code ook aanpassen voor dit bestand? er is een kolom bijgekomen met aan kms, dit moet ook via de macro in het overzicht per busje komen. en in enkele cellen staat #WAARDE en dat zou ik weg willen.
wat mijn vraag over de kalender betreft, dit mag je negeren dit hoeft niet.

alvast bedankt voor je tijd

Stefaan

Bekijk bijlage Maart 2018.xlsm

Laatst bewerkt:
Pas de Resize(, 8) aan in Resize(, 9)

Je krijgt #WAARDE omdat er in het bestand ='C:\Users\Stefaan\Dropbox (Vervoer Club Academy)\Stefaan Eeman\Rittenregistratie Koen TE BEKIJKEN !!!\Rittenbladen\Maart 2018\Rittenregistratie Koen.xlsx'!Koen_Mrt18[@[Aantal kms]] ook #WAARDE staat. Daar zal je dus de formules moeten aanpassen. ALS.FOUT(Jouwformule;"") onderdrukt de fout of dit wenselijk is weet ik natuurlijk niet.

ok bedankt dat had ik niet gezien sorry daarvoor
kan je eens het nieuwe bestandje bekijken? ik heb er een kolom aan toe gevoegd, en alle tabbladen met de namen kloppen nu ook. ik zal deze ahcteraf wel opvullen.
alvast bedankt

dag VenA
je schrijft :

je krijgt #WAARDE omdat er in het bestand ='C:\Users\Stefaan\Dropbox (Vervoer Club Academy)\Stefaan Eeman\Rittenregistratie Koen TE BEKIJKEN !!!\Rittenbladen\Maart 2018\Rittenregistratie Koen.xlsx'!Koen_Mrt18[@[Aantal kms]] ook #WAARDE staat. Daar zal je dus de formules moeten aanpassen. ALS.FOUT(Jouwformule;"") onderdrukt de fout of dit wenselijk is weet ik natuurlijk niet.

maar in werkelijkheid staat in deze cellen niets c:\Users\Stefaan\Dropbox (Vervoer Club Academy)\Stefaan Eeman\Rittenregistratie Koen TE BEKIJKEN !!!\Rittenbladen\Maart 2018\Rittenregistratie Koen.xlsx'!Koen_Mrt18[@[Aantal kms]] omdat de waarde verborgen is
ik heb gans internet bezocht en vind niet hoe ik dat moet aanpassen

Iets verbergen wil niet zeggen dat het er niet staat.

Het is de bedoeling dat je zelf wat doet met de aangedragen suggesties ipv hier een bestand te droppen tot de totaaloplossing er is.

dag VenA

ik doe zo veel ik kan maar er zijn dingen die ik niet vind op internet. ik heb al gedaan wat ik kon, maar het enige wat ik hier vraag is de VB code voor die knop das het enige wat ik niet kan en waar anderen constant mee bezig zijn, en daardoor het wel kunnen, ik werk als vrijwilligers bij die chauffeurs dus verder moeten wij ook onze plan trekken.
deze website is toch om zo'n dingen te vragen en die op te lossen via het forum? als je dat niet zint wat doe je hier dan? ik zal ook andere fora raadplegen om die code te krijgen dus ofwel korte pijn en hier oplossen of ander forum zoeken.

Losers !!!

hallo iedreen,

eerst en vooral wil ik iedereen die op mijn vraag heeft geantwoord NIET bedanken want het trok op geen *****n. Ik werd hier aan het lijntje gehouden, ook de moderator. steeds afwijzende reactie en met mijn voeten spelen, halve oplossingen bieden, als ik dit meld bij de operator krijg ik het antwoord dat iedereen hier vrijwillig aan werkt dus als je geen zin hebt om een oplossing aan te bieden blijf hier dan weg, een forum is bedoelt om mensen die iets niet weten over pc te helpen, niet om halve oplossingen te bieden!!!
Toen ik onlangs met een vriendin hierover praatte heb ik erg verschoten, want zij wist perfect hoe ze dit moest maken, na enkele berichten en bestand door te sturen was het op een half uurtje klaar!!!
Welk een losers zijn jullie eigenlijk? Jullie houden de mensen hier liever aan het lijntje dan een oplossing te bieden, weet je wat? doek gewoon gans jullie boeltje op want het is toch fake, ik zal er alles aan doen om deze site offline te halen want het zijn bedriegers!!!!:evil:

Na ruim 2 maanden en een half uurtje? Mogen we de oplossing ook zien anders leren wij bedriegers hier niets. En dan blijven wij bedriegen

Losers !!!

na twee maanden zelf te proberen he.... dommerik!!!
je moet niet denken dat je een goede oplossing geboden hebt, als je het niet kan blijf hier dan weg.
de oplossing met jullie delen?.... ik denk het niet ... en zo jullie nog wat helpen zeker? terwijl jullie mij niet wilden helpen omdat ik ook op andere fora naar hulp zocht omdat dit zeeeeeeeer belangrijk voor mij was.
vergeet het en reageer niet meer jullie site wordt gemeld bij de overheid omdat jullie niet doen wat jullie verkondigen dus binnenkort mogen jullie beginnen janken met de woorden helpmij.please... hahaha :D

Beste diamondbrother,

Als je geen respect kan tonen en op deze manier wilt communiceren blijf dan gewoon weg van de website a.u.b

Ik sluit bij deze de vraag, om verdere belediging van onze helpers te voorkomen.

@helpers,
geniet nog even van de zondag en laat dit akkefietje voor wat het is zou ik zeggen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan