• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rijen verbergen met VBA code AND

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogal moeilijk op te sporen, want ik krijg 1 resultaat op 30/05/2012 zoals verwacht.

Beste Rudi, of ieder die mee wil denken,

Zodra je bij sheet invoer gegevens invoert, en deze gegevens wil je daarna terughalen in de sheet Cura of Reiskosten, worden deze niet zichtbaar. Moet er nog een stukje code bij Invoer zodat de zojuist ingevoerde gegevens worden opgeslagen?
Want als je eenmaal het bestand weer is gesloten en geopend is het wel mogelijk.

Graag assistentie.

Groet, Hans

Ik krijg het niet gereproduceerd want bij mij loopt alles probleemloos.
Alle nieuw ingevoerde regels kan ik daarna onmiddelijk opvragen.
Probeer jij eens met deze als laatste regel bij Sheets Invoer te zetten of dit enig verschil maakt.
Code:
Thisworkbook.Save

Beste Rudi,

Even er tussenuit geweest. Jouw excel oplossing werkt goed en dat is fijn, maar niet op de excel versie die ik mop mijn Mac heb?? op een andere computer getest en daar werkt het wel goed (windows, excel 2010). Ik zal dus verder moeten onderzoeken waarom de Excel voor Mac 2011 versie zo eigenaardig reageert.

Dus ik ga de vraag sluiten, maar niet zonder dankjewel te zeggen voor de geduldige hulp die je mij hebt geboden bij het oplossen van deze, voor mij lastige, materie. Bedankt!

Hans

Excel voor Mac kan ik je helaas niet helpen, misschien eens proberen op een Mac-forum :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan