Beste,
Ik heb een gigantische groot bestand waarin ik op zoek moet gaan per werknemersnummer naar de juiste anciënniteitsdatum van de werknemer.
De werknemer heeft verschillende werkperiodes ( werkperiodes van tot) .
De juist anciënniteitsdatum is afhankelijk van de werkperiodes die de werknemer gepresteerd heeft. Indien er meer dan x aantal maanden tussen 2 werkperiodes zit dan moet er een nieuwe anciënniteitsdatum worden geplaatst.
Ook moet hij deze actie herhalen tot hij de laatste werkperiode bereikt heeft waar meer dan x aantal maanden verschil in zit.
van zodra hij een nieuw werknemersnummer tegenkomt , moet hij gans de procedure herhalen.
Pff , met if then else is het me niet gelukt. Ik vrees dat dit VBA is ?
in bijlage een bestand waar ik de vraag nog beter heb uitgeschreven.
Ik zou jullie super dankbaar zijn.
Groetjes ,
een hopeloze mama...
Ik heb een gigantische groot bestand waarin ik op zoek moet gaan per werknemersnummer naar de juiste anciënniteitsdatum van de werknemer.
De werknemer heeft verschillende werkperiodes ( werkperiodes van tot) .
De juist anciënniteitsdatum is afhankelijk van de werkperiodes die de werknemer gepresteerd heeft. Indien er meer dan x aantal maanden tussen 2 werkperiodes zit dan moet er een nieuwe anciënniteitsdatum worden geplaatst.
Ook moet hij deze actie herhalen tot hij de laatste werkperiode bereikt heeft waar meer dan x aantal maanden verschil in zit.
van zodra hij een nieuw werknemersnummer tegenkomt , moet hij gans de procedure herhalen.
Pff , met if then else is het me niet gelukt. Ik vrees dat dit VBA is ?
in bijlage een bestand waar ik de vraag nog beter heb uitgeschreven.
Ik zou jullie super dankbaar zijn.
Groetjes ,
een hopeloze mama...