rijen verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucky90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Het is een bekend probleem edoch de door mij aangetroffen stukken codes werkten niet ik zal ongetwijfeld iets fout doen. Ik heb een voorbeeld bestand gemaakt. Helaas heb ik van vba totaal geen verstand. Wil het wel graag leren. Na het invullen van het invultabblad dient de gehele rij vervolgens gekopieeert te worden naar het betreffende tabblad behorende bij de datum. dus 01-11-08 komt terecht op het tablad november. Mocht er een code voor zijn geeft aub aan hoe en waar ik deze moet plaatsen. Aan het einde van het jaar heb ik dus een zeer groot invul tabblad en 12 maanden tabbladen gevuld! Wie helpt mij.

Bijlagen

Helaas heb ik van vba totaal geen verstand. Wil het wel graag leren.

Mooi zo! Maar begin dan wel bij het begin en niet met dit soort dingen.

Een boek uit de bibliotheek samen met veel oefenen aan de PC kunnen je al goed op weg zetten.

Succes ermee,

Wigi

"Helaas heb ik van vba totaal geen verstand. Wil het wel graag leren".

Het handigste kun je "macro opnemen" aan zetten en dan handmatig de acties doen die je uitgevoerd wilt hebben. Daarmee krijg je al een stukje van de code die je nodig hebt. Uiteraard moet er dan nog wel een en ander gebeuren.

Je leert veel door Op te nemen en vervolgens te kijken wat er van geworden is.

Voor jouw probleem moet wel een en ander geprogrameerd worden. Dat leg je niet in 5 minuten uit. Ik raad je aan om klein te beginnen en vooral veel af te kijken in voorbeelden vb die je op internet vindt. Je kunt ook veel voorbeelden vinden in de VB help

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan