ringtone van mobiel naar mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

darksens

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Berichten
16
Hallo,

Ik wil graag een ringtone die ik van Jambra heb gekregen, overzetten naar een andere mobiele telefoon. Nu is alleen het woord verzenden in het menu grijs, zodat ik deze niet kan kiezen. Weet iemand wat ik fout doe?:confused:
 
Ik heb zelf geen ervaring met de diensten van Jamba.
Maar misschien hebben ze het op een of andere manier onmogelijk gemaakt om die ringtones van de ene naar de andere mobiel over te zetten.
Kan je wel kiezen uit andere opties bijvoorbeeld infrarood of bluetooth?
 
Nee ook niet. Zal misschien idd wel beveiligd zijn. Kan je deze beveiliging opheffen? het is toch te zot dat je € 1,50 betaald voor een ringone en deze niet op meerdere telefoons kunt gebruiken.:mad:
 
Wat voor telefoon heb je ?

Je kunt tegenwoordig het locking meganisme eraf krijgen bij sommige telefoons (he SE daar kan het wel). overigens heb je er een MS PRo duo of mini sd of zo in zitten dan moet je in de telefoon instellen dat hij alles op je stickje zet.

of je telefoon geheugen vol pompen.

Wat namelijk op je stickje staat kun je via card reader eraf halen.

en dan naam wijzigen of zo en terug plaatsen nu heb je nieuw bestand wat je wel kunt verzenden
 
Wat voor telefoon heb je ?

Je kunt tegenwoordig het locking meganisme eraf krijgen bij sommige telefoons (he SE daar kan het wel). overigens heb je er een MS PRo duo of mini sd of zo in zitten dan moet je in de telefoon instellen dat hij alles op je stickje zet.

of je telefoon geheugen vol pompen.

Wat namelijk op je stickje staat kun je via card reader eraf halen.

en dan naam wijzigen of zo en terug plaatsen nu heb je nieuw bestand wat je wel kunt verzenden