ringtone van mobiel naar mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

darksens

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Berichten
16
Hallo,

Ik wil graag een ringtone die ik van Jambra heb gekregen, overzetten naar een andere mobiele telefoon. Nu is alleen het woord verzenden in het menu grijs, zodat ik deze niet kan kiezen. Weet iemand wat ik fout doe?:confused:
 
Ik heb zelf geen ervaring met de diensten van Jamba.
Maar misschien hebben ze het op een of andere manier onmogelijk gemaakt om die ringtones van de ene naar de andere mobiel over te zetten.
Kan je wel kiezen uit andere opties bijvoorbeeld infrarood of bluetooth?
 
Nee ook niet. Zal misschien idd wel beveiligd zijn. Kan je deze beveiliging opheffen? het is toch te zot dat je € 1,50 betaald voor een ringone en deze niet op meerdere telefoons kunt gebruiken.:mad:
 
Wat voor telefoon heb je ?

Je kunt tegenwoordig het locking meganisme eraf krijgen bij sommige telefoons (he SE daar kan het wel). overigens heb je er een MS PRo duo of mini sd of zo in zitten dan moet je in de telefoon instellen dat hij alles op je stickje zet.

of je telefoon geheugen vol pompen.

Wat namelijk op je stickje staat kun je via card reader eraf halen.

en dan naam wijzigen of zo en terug plaatsen nu heb je nieuw bestand wat je wel kunt verzenden
 
Wat voor telefoon heb je ?

Je kunt tegenwoordig het locking meganisme eraf krijgen bij sommige telefoons (he SE daar kan het wel). overigens heb je er een MS PRo duo of mini sd of zo in zitten dan moet je in de telefoon instellen dat hij alles op je stickje zet.

of je telefoon geheugen vol pompen.

Wat namelijk op je stickje staat kun je via card reader eraf halen.

en dan naam wijzigen of zo en terug plaatsen nu heb je nieuw bestand wat je wel kunt verzenden

Op de Nokia lukt dit trucje NIET, want wanneer je de beltoon/ringtone op de geheugenkaart download en daarna wil copieeren zegt die kan niet copieeren is beveiligd en als je de naam wijzigt en dan copieert, en het gecopieerde ringtone wil spelen zegt de toestel files are missing.! :D Wanneer je het gedownloade ringtone naar je geh.kaart wegschrijft wordt op dat moment ook een klein beveiligde bestand op je tel.geheugen gezet. Probeer het maar. ;)
 
doorstuur beveiliging bij gekochte ringtones

Als je een ringtone koopt, bij Jamba of een andere aanbieder, zijn ze vrijwel altijd beschermd tegen doorsturen.
Dit om te voorkomen dat jou vrienden ook de ringtone van jou krijgen en de makers er niks aan verdienen.
Logisch, maar wel balen.
(en ik kan het weten, ik heb bij een ringtone maker gewerkt)

Omdat je juist naar je nieuwe telefoon of vrienden wilt doorsturen, ben ik onlangs met wat vrienden een webiste begonnen waar je allemaal mobiele dingen, ringtones games, wallpapers. kunt downloaden en doorsturen naar vrienden.

Allemaal gratis natuurlijk en zonder irritant abonnement van 9 euro per week.

er staat al vanalles op de site, maar er komt nog veel meer bij.

have a look at

http://www.nakko.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan