ringtone veiligstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moesha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
4
Hallo,

Ooit heb ik een ringtone gekregen via sms via tv en nu wil ik 'm graag op m'n computer veiligstellen, zodat als mijn telefooncrasht (wat al bijna is gebeurd) ik de ringtone niet kwijtraak.

Dit is erg belangrijk voor me, want ik heb een gehoorbeschadiging en ben daardoor overgevoelig voor geluid geworden. Deze ringtone is (naast de trilfunctie) tot nu toe de enige ringtone die mijn oren kunnen verdragen (niet te schel enzo).

Het is prettiger om een ringtone te hebben dan de trilfunctie, want dan hoor ik 't als iemand me wil bereiken.

Ik hoop van harte dat iemand weet hoe dit te doen.

Het ringtone bestand eindigt op .nrt en ik heb een nokia 3200, m'n verbinding tussen m'n mobi en en de compu is via een vaste kabel (seriële poort, maar wel via USB). De kabel heet DKU-5.

Alvast heel erg bedankt.

Groeten, Daphne
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties :)

Ik zie net dat ik vergeten ben te vermelden dat de ringtone op de een of andere manier beveiligd is. Ik krijg de vermelding het "item is auteursrechterlijk beschermd" als ik de ringtone probeer te transporteren van mijn mobi via de kabel naar mijn computer.

Mijn vraag luidt dan ook, of iemand weet hoe deze beveiliging te omzeilen is, want ik wil echt heel graag die ringtone van mijn mobi naar mijn computer zetten.

Alvast hartstikke bedankt voor alle hulp!!!

Groeten, Daphne
 
Ringtone.

Hallo, ten eerste je kan een ringtone die je hebt gekocht via online shops zoals Jamba etc niet copieeren of overzetten naar een ander telefoon of pc.Deze ringtones zijn beveiligd.Ik heb diverse ringtones gekocht en opgeslagen op mijn mmc card en zelfs met een cardreader kan ik ze niet copieeren (,ik kan ze wel copieeren maar) wanneer ik ze op een andere gsm zet kan ik ze niet gebruiken,op het schermpje staat zoiets van het ontbreken van licentie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan