Ringtones ontvangen met Infrarood

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilberto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Ik heb gisteren een Samsung X-300 gekocht met infrarood. Maar alleen kan ik niets ontvangen en (ook niet versturen)want op een andere telefoon (die iets naar me stuurt) staat verzending mislukt, weet iemand misschien hoe dat komt

Alvast bedankt!!

heb je infrarood wel ingeschakeld op jouw telefoon? Bovendien mag de onderlinge afstand tussen de twee toestellen niet te groot zijn en moeten de infraroodpoorten nagenoeg recht op elkaar gericht staan.

heb je infrarood wel ingeschakeld op jouw telefoon? Bovendien mag de onderlinge afstand tussen de twee toestellen niet te groot zijn en moeten de infraroodpoorten nagenoeg recht op elkaar gericht staan.[/QUOTE

Dat doe ik ook beste man, maar het wil helaas niet lukken bij die samsung x300 moet je daar nix bij instaleren en hoe moet je iets verzenden???

De bestanden ( ringtones ) zijn veels te groot voor infrarood je moet daarvoor bluetooth hebben. Ik heb hetzelfde probleem

T.

infra rood.

Ringtones foto's zijn helemaal niet te groot om met Irda te versturen , het duurt alleen wat langer dan met bleutooth. Op mijn oude Nokia heb ikzelf wel eens bestanden verstuurd van 1,5 mb . ( een ringtone of foto zal echt niet groter zijn ).

Gan met je menu naar het betreffende bestand die je wilt versturen , open dit bestand en bij optie;'s kies je voor verzenden, hij vraagt dan hoe je dit wil doen via sms , mms of Irda. de juiste verbinding kiesen en het moet lukken , tenzij de bestanden beveiligd zijn. De meeste ringtones die je via Jamba of Ringtone King etc. heb ontvangen zijn beveiligd en kunnen niet op deze manier verstuurd of gecopieeerd worden. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan