• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Risicograaf uitwerking met Excell ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Beste,

Ik ben bezig met het uitwerken van een Risico Analyse mbv de risicograaf. Graag wil ik deze zo in excel zetten dat alles word uitgwerkt.

Nu heb ik uit een andere topic al een bestand gehaald, maar kom niet uit hoe de formules zijn opgezet.

Zou iemand me verder kunnen helpen, of in iedergeval wat uitleg kunnen geven voor de formules in excel.

bedankt Groetjes DB

in Topic: Risico analys in excel

staat eigenlijk alles op een rij, gelieve dat even te bekijken.

gr

Admin,

Van mij mag je deze topic wel verwijderen als dat gaat. Met deze is niemand geholpen en ik heb via een ander topic eigenlijk al genoeg duidelijkheid over deze vraag.

mvg DB

Laatst bewerkt:
Risicograaf nieuwe norm

Hallo,

Ik weet niet hoe ik een nieuwe draad moet starten, dus ik haak hier maar even aan.

De vraag is: heeft iemand een nieuwe risicograaf in Excel volgens de NEN ISO 14121?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Roel van der Knaap

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan