Rivatuner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kavehmohebbi

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Hallo weet iemand hoe rivatuner werkt? ik heb dit geinstalleerd maar ik kan mijn kaart niet tunen.. gaat over een hd2600..

Zie screenshot.. ik zou bij de drivers op een driehoekje moeten kunnen klikken (customize)

ALvast bedankt!

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    44,2 KB · Weergaven: 32
Wat zijn de gevaren? ik hbe gelezen dat een beetje overklokken geen bezwaar kan hebben? en dat het met bepaalde programma's weinig schade kan lijden

Een laptop heeft standaard al problemen genoeg om niet warm of te warm te worden.
Ga je dan ook nog eens overklokken zonder dat je de koeling aan kunt passen, dan is het met de laptop snel gedaan!

daarom stelde ik de vraag over riva tuner:) ik las dus namelijk dat je daarmee de cooling van ook sneller kan laten draaien. alleen ik weet niet hoe ik met riva tuner te werk moet gaan. omdat ik niet de knopje customize hebn. heb ik dan de verkeerde drivers? of meot ik daarvoor nog iets installeren?? bedankt voor je snelle reacties iniedergeval

Geloof me, ook dat aansturen van de koelers werkt niet op een laptop, maar goed, het is jouw keus en jouw laptop...

NIET aan beginnen bij een laptop!!!!!

Neem boven staande raad nu maar aan want je vraagd om het probleem om je laptop naar z'n grootje te helpen.
Een leek weet al dat deze apparaten de warmte slecht kwijt kunnen.
Want alle koelers zijn al van die maat dat ze de wamte net af kunnen voeren in de compacte behuizing.
Veel succes met tunen, hou de paaseieren maar bij de hand heb je geen bakpan meer voor nodig.:D:D:p:thumb:

Laatst bewerkt:
:D:D geintje moet kunnen toch, anders krijgen we straks weer de vraag m'n laptop wordt heet hoe kan dat nou en ik heb er niets mee gedaan.;);):D

Goed zo heb je toch een goede raad aangenomen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan