Rmt.Convt.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gpsurfer

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2001
Hallo,
ik post deze vraag in deze thread aangezien het probleem handelt om een XP besturingssysteem misschien in relatie tot de software.
Bij het opstarten van de computer verschijnt er een foutmelding in de zogenaamde Rmt.Convt.exe file. Dit is een voor mij onbekend execute file en het zou misschien met de (opstart)software te maken kunnen hebben?
Is er iemand bekend met dit Rmt.Convt.exe file?
Bij het zoeken op de computer wordt dit bestand niet gevonden.

Alvast bedankt,

Gertjan.

Hoi Gertjan,

Doe eens Start > Uitvoeren > msconfig > OK of Enter >
tabblad opstarten en kijk eens of daar een verwijzing staat naar dit bestand.
Zo ja, geef dan eens door wat er onder opdracht en locatie staat op die regel.

Groetjes,

Pieter

Pieter, bedankt voor de snelle respons,

de betreffende verwijzing heben we niet gevonden, echter er stond in het tabblad opstarten wel een aangevinkte regel waar onder opdracht lijn niets staat vermeld maar bij de lokatie wel.
We hebben het vinkje daarvoor weggehaald en de computer opnieuw opgestart en het vreemde doet zich voor dat de melding niet meer verschijnt maar dat de regel in het tabblad opstarten ook in het geheel niet meer verkomt. Is dat niet raar? we hebben toch alleen de opdracht gegeven de betreffende applicatie niet te activeren tijdens het opstarten? Toch niet om te verwijderen? Affijn, het lijkt goed maar het is niet geheel de normale weg lijkt me??

Ik denk dat het bestand waarnaar verwezen werd al verwijderd was. Dat verklaart de foutmelding en het feit dat nu alles verdwenen is.
Jammer. Ik had graag geweten wat het geweest is.

Groetjes,

Pieter

Ik hoop dat ik in de nabije toekomst een wat uitdagender probleem aan je voor kan leggen, maar je hebt ons denk ik wel geholpen waarvoor dank!

Groet gertjan.

overbodige info :)

Rmtconvt.exe 3.3 Dritek System Inc. RmtConvt Example Application
C:\T-MEDIA\Rmtconvt.exe 4.0 RmtConvt

Geplaatst door Pieter Arntz
Ik denk dat het bestand waarnaar verwezen werd al verwijderd was. Dat verklaart de foutmelding en het feit dat nu alles verdwenen is.
Jammer. Ik had graag geweten wat het geweest is.

Groetjes,

Pieter

Ik ken wel het bestand RMTCONVT.EXE. Ik ben het tegengekomen in relatie to Dritek en T-media. Ik vermoed dat het gaat om software die geleverd wordt bij toetsenborden e.d. (zeg maar multimedia). Maar het is mij verder ook wat vaag.

Groetjes,
Bennie

Er gaat mij ook een lampje branden.
T-media ben ik ook tegengekomen. Het geval is namelijk dat ik vanmiddag bij een kennis dit probleem heb proberen op te lossen. Nu zit ik achter mijn eigen computer en is het moeilijk te achterhalen waar het nou eigenlijk een relatie mee zou kunnen hebben maar T-media ben ik wel tegengekomen in de systemcheck ergens.
Pete en Bennie ik ben weer wat verder, je weet maar nooit wanneer dit probleem weer om de hoek komt kijken. We weten dan waar we het moeten zoeken!

Ook bedankt!

(dus zeker geen nutteloze info! ;o))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan