Roaming profile laadt niet door trage internet verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Illuminati88

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2012
Beste leden,

Ik heb Windows Server 2012 en 2x Windows 8 client in een domein hangen. Daarna wilde ik roaming profiles maken zodat de gegevens van de ene computer mee gaan naar de andere. Na alles (naar mijn weten) goed ingesteld te hebben, krijg ik als ik inlog op een gebruikers account de volgende melding: "Als gevolg van een langzame internetverbinding laad Windows een Local Profile".

Ik heb op dezelfde kast hetzelfde truucje met Windows Server 2008 en 2x Windows 7 clients, dit werkte wel zonder problemen.

Heeft iemand tips?

Ik heb het middels Group Policy ook geprobeert zoals aangegeven in de oplossing op microsoft technet. Hier kan het dus niet in zitten, ik heb alles nogmaals nagelopen de instellingen lijken te kloppen. Erg vervelend dit..

Nogmaals de Policy goed nagelopen. Bij rechten kwam ik alleen de groep Authenticated Users tegen, dit zou eigenlijk moeten betekenen dat het voor het hele domein zou gelden. Echter heb ik hier de groep Users en Administrator aan toegevoegd en het probleem is opgelost. Meer geluk dan wijsheid..

Dankjewel voor je snelle reacties. Het probleem leek dus toch in de Policy te liggen. Bedankt voor je link, dit heeft me geïnspireerd te Policy nog eens goed na te lopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan