hallo allemaal,
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag, anders hoor/zie ik het wel.
Maar goed, hier mijn vraag:
Op mijn werk kan ik op elke PC inloggen en krijg ik mijn eigen buroblad en rechten.
Kan dat thuis ook? Of moet je dan echt iets van Exchange draaien? Of zijn daar ook andere oplossingen voor?
We hebben in huis meerdere PC's en ik wil dat iedereen van elke PC gebruik kan maken onder zijn eigen gebruikers naam en met zijn eigen buroblad en mappen waarvan hij/zij gebruik mag maken.
Ik weet wel dat je op 1 pc meerdere accounts aan kan maken, maar dat is per PC en niet zoals ik wil op elke PC echt hetzelfde.
Er draaien 3 XP pc's en 1 Win7 PC in het netwerk.
Ik hoor graag jullie reacties.
mvrgr
Nossie
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag, anders hoor/zie ik het wel.
Maar goed, hier mijn vraag:
Op mijn werk kan ik op elke PC inloggen en krijg ik mijn eigen buroblad en rechten.
Kan dat thuis ook? Of moet je dan echt iets van Exchange draaien? Of zijn daar ook andere oplossingen voor?
We hebben in huis meerdere PC's en ik wil dat iedereen van elke PC gebruik kan maken onder zijn eigen gebruikers naam en met zijn eigen buroblad en mappen waarvan hij/zij gebruik mag maken.
Ik weet wel dat je op 1 pc meerdere accounts aan kan maken, maar dat is per PC en niet zoals ik wil op elke PC echt hetzelfde.
Er draaien 3 XP pc's en 1 Win7 PC in het netwerk.
Ik hoor graag jullie reacties.
mvrgr
Nossie