Rocketdock verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via Configuratiescherm > Software wil niet lukken?

Via Configuratiescherm > Software wil niet lukken?

Dank voor je reactie.
Daar kan ik het niet vinden. Ook niet bij 'Your Uninstaler 2008'. Evenmin zie ik een uninstall.exe in Program Files. Ik nam de pc compleet geïnstalleerd met Win XP over, in 'Vista look', maar ik wil dat helemaal niet. Ook 'Media Center' zou ik er graag vanaf hebben.

zet rocketdock opstarten bij het starten van windows af en gooi gewoon de hele map weg dan is het programma weg

zet rocketdock opstarten bij het starten van windows af en gooi gewoon de hele map weg dan is het programma weg

Dank voor je advies. Ik heb inmiddels dat hele XP in Vista-look er maar afgegooid en een beschaafdere versie er opgezet. Dat werkt een stuk vlotter en geeft minder ergernis. Het stond toch op een 'reserve-(test)PC'. Wat mij betreft is 'het probleem' hiermee opgelost.

Dank voor je advies. Ik heb inmiddels dat hele XP in Vista-look er maar afgegooid en een beschaafdere versie er opgezet. Dat werkt een stuk vlotter en geeft minder ergernis. Het stond toch op een 'reserve-(test)PC'. Wat mij betreft is 'het probleem' hiermee opgelost.

geen probleem en XP naar vista veranderen kan wel maar geeft stress ja beter even vista gaan halen als het je bevallen is.

dat vista slecht is weet iedereen maar met tweaks maak je er een heel fijn product van:D:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan