Rode kruisjes bij het surfen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JIRKO

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Sinds een paar dagen, krijg ik soms tijdens het surfen ipv een plaatje een vierkantje met een rode kruisje. Heb computer Pent.3, Win 98se, IE5. Wat voor software mis ik en hoe kom ik er aan? Wie kan mij helpen? Bvd Jirko

Sorry Pieter, maar Java heeft niet geholpen. Bedankt Jirko

Is al vaker aan de orde geweest. Kan ook aan je beveiligingsniveau of aan je hosts liggen. Zoek eens op "rode kruisjes" op helpmij.nl

Sorry jongens, maar het heeft ook niet geholpen. Die rode kruisjes komen niet altijd voor. Op en bepaalde pagina bv 4 kruisjes van 10 afbeeldingen en op een andere pagina van de zelefde website geen kruisjes. Soms ontvang ik ook bericht van mij collega's, dat ze in mijn E-mail ook kruisjes ipv afbeeldingen hebben gekrijgen. Wie weet een oplossing?
Bedankt Jirko

Mischien staat je firewall te streng voor sommige site's.
(als je die hebt)

safe

Jirko,
Heb dat bij mij ook en ik zie dat niet als een probleem integendeel. Het heeft te maken met je beveiligingsinstellingen. Zou zeggen : laat staan zo!!
Wist je trouwens dat het perfect mogelijk is om scripts & virussen te koppelen aan een afbeelding? Maw één muisklik op een afbeelding is voldoende om virussen etc te activeren....
DrLector

Hoi, ja over de virussen, dat wist ik. Ik gebruik Norton Antivirus 2003 en een ZoneAlarm. De grootste bezwaar heb ik tegen de rode kruisjes, die mijn vrienden SOMS ipv een afbeelding van mij krijgen. Het is bv een digitale panoramafoto, die ik zelf gemaakt heb. Waar zou het aan kunnen leggen?
Jirko

Jirko
Je schrijft dat je vrienden "soms" een kruisje zien als je een foto verstuurd ; kan misschien ook aan instellingen ivm het verzenden van afbeeldingen liggen : open je OutlookExpress en kijk bij Extra-Opties-Verzenden en klik telkens (beneden) bij HTML-instellingen : optie 'afbeeldingen verzenden met berichten'.
In welk formaat verzend je afbeeldingen (.bmp .jpg.....)
Mogelijk wordt het formaat van verzonden foto niet ondersteund....Succes.
DrLector

OK DrLector,
Dat heb ik gedaan, ben benieuwd. Mijn afbeeldingen zijn alemaal met .jpg extensie. Maar die rode kruisjes waren niet soms aleen bij die foto's, maar ook bij de somige animaties van internet. En bedankt Jirko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan