Rode kruisjes in plaats van Afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eis87

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Wie kan mij helpen, ik krijg rode kruisjes in plaats van afbeeldingen op mijn site. Ik ben nog maar een beginner en heb al vele problemen verholpen maar kom hier echt niet uit. Ook de buttons met hyperlinks staan als rode kruisjes weer gegeven. Mijn afbeeldingen staan wel als http:............... op de site.

Bij voorbaad dank,

Frank Eisenga

dan is de link naar de afbeelding niet goed. Kijk dat even na. Of post je broncode of website link

Rode Kruisjes

Deze heb ik al gecheckt dit is het ook niet

dna staan toch echt je afbeelding niet op het web.
Geef is een linkje. Of je afbeeldingen hebben een verkeerder permissie.
Maar met een linkje kunnen we meer.

Check even of het hoofdlettergebruik in je broncode overeen komt met de evt hoofdletters in de namen van je .jpg bestanden.

Sommige html editors kunnen niet overweg met een afbeelding die met een Hoofdletter geschreven wordt terwijl in de broncode de afbeelding met een kleine letter geschreven is, of andersom.

Desnoods alles met kleine letters schrijven.

Okay ga ik checken. maar hoe verklaar je die buttons aan de zijkant waarom doen die het ook niet ( met de hyperlink erin ).. Als ik in frontpage op voorbeeld klik doet alles het..

Not Found

The requested URL /logo_eredi.gif was not found on this server.

=============================
Dus niet geupload.

mmm okay... En hoe moet ik deze uploaden dan. want in frontpage lukt dat zowiezo niet bij mij.. daar kan ik website publiceren niet eens aanklikken... Dus ik doet dit in Fillezilla moet ik deze afbeeldingen apart uploaden??? en hoe doet ik dat dan?

Dit heb ik al vaker geprobeerd.. Maar kan het niet gewoon met filezilla dan? Ik doe namelijk het volgende... Ik log me in. klik op public dan sites / dan klik ik mijn site aan en komt dit er te staan. /public/sites/www.gratiseredivisie.nl/

dan sleep ik index.html hiernaar toe.. en dan krijg ik te zien download succesful

die moet ik dus apart uploaden. Hoe doet ik dit dan precies.

Houd er rekening mee dat je de mappenstructuur zoals die op je pc is, exact moet overbrengen naar je webspace. Als je plaatjes op je pc in een map "plaatjes" staan dan moet je ook op je webspace die map hebben met je plaatjes erin anders kloppen je verwijzingen niet meer.

Overigens kun je ook met Windows Verkenner heel makkelijk ftp-en. In je adresbalk je ftp-serveradres invullen (bij @Home is dat bijv homedrive.home.nl) en je ziet vanzelf je inlogscherm(en). Twee verkennervensters naast elkaar en slepen maar. :thumb: Zo doe ik het al jaren.

okay super bedankt alvast ik ga het proberen lukt het niet hou ik het even voor gezien vandaag morgen gaat om 06:00 weer de wekker..

Ik wens je een fijne nachtrust

Het is me voor een gedeelte gelukt.. Alleen sommige dingen nog niet helemaal namelijk 2 plaatjes nog niet. En verder als ik op de hyperlink klik staan die pagina's nog zonder achtergrond!. En bovendien werkt de home knop niet. Enig idee??

Had je er nog naar gekeken? Ik wil namelijk mijn website zsm publiceren... Alvast Super Bedankt wederom

<body background="natuur_09.jpg"
<body background="My%20Pictures/natuur_09.jpg"

Zoals gij ziet is het niet hetzelfde.

En gebruik GEEN hoofdletters in namen
en GEEN spaties
dus
My%20Pictures
moet zijn
my_pictures

doe je dit niet ga je gewoon de fout in, want je moet onthouden of het met Hoofdletter of zonder hoofdletter was.

Die andere twee plaatjes bekijken in verkenner of het archief is bij eigenschappen of alleen lezen.
Kijk hoe de eigenschappen van de andere plaatjes zijn, en zet deze gelijk bij de plaatjes welke nu niet willen.

Wat de achtergronden betreft; je moet vanaf elke (sub)pagina naar je achtergrondafbeelding verwijzen. Met andere woorden; deze tag

body background="natuur_09.jpg"

dien je op elke pagina in te stellen net zoals je nu met index.html hebt gedaan

Okay maar hoe krijg ik die achtergrond er precies in dan!. Want met filezilla krijg ik deze opties te zien.

- new folder
- private
- public

Ik klik op public en dan op ww.gratiseredivisie.nl

maar daar heb ik al die bestanden in staan die ik gemaakt heb. Maar ook de plaatjes + achtergrond.. Hoe krijg ik die dan in die subpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan