rode kruisjes op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
wie kan mij helpen

heb last op bepaalde web-sites van rode kruisjes maar niet overal
waar een Organogram of afbeelding moet staan staat dan een rood kruisje
ik heb al alles geprobeerd heb alles nagekeken op helpmij onder (rode kruisjes)
maar helaas pindakaas
heb hier een half jaar geleden ook al naar gevraagd maar kreeg ook niet de oplossing
heb internet explorer 7

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
rode kruisjes in internet

Heb ik al allemaal nagekeken maar helaas

heb hieronder HijackThis opgeslagen misschien moet ik hier iets verwijderen

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 12:28:47, on 26-7-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16674)
Boot mode: Normal

End of file - 8883 bytes

[Moderator-Edit] Logje verwijderd. Die worden op Helpmij.nl niet behandeld.Daar zijn experts voor nodig. [/Edit]
.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer:

download firefox en dan java van je pc verwijderen en dan opnieuw downloaden
zodat je weet dat je de nieuwste java hebt

zeg of die dan doet

heb het ook op firefox de rode kruisjes en heb de laatste java maar klopt het wel allemaal in HijackThis
moet ik hier misschien iets verwijderen

groetjes

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Geen verstand van hijack maar denk je dat je virus / spyware op je pc hebt

als je dat denk scan hier dan is mee, en zeg hoeveel infecties mbam gevonden heeft

download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.

HEB JE TROUWENS WEL EEN VIRUSSCANNER,, OF ZIE IK HET OVER HET HOOFD IN DIE HIJACK.
ALS JE VIRUSCANNER HEBT, WELKE?

Laatst bewerkt:
windows live on care

.

dat heb ik net gedaan heeft 9 geinfecteerde gevonden en laten verwijderen
maar de rode kruisjes zijn er nog steeds

.

heb hem geplaats je hoort wel van mij

grortjes

.

ke:D

mag ik mischien link?

heb je trouwens ook een virusscanner op je pc? zo ja welke?

windows live on care

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 15:13:58, on 26-7-2008
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16674)
Boot mode: Normal

--
End of file - 9263 bytes

[Moderator-Edit] Logje verwijderd. Die worden op Helpmij.nl niet behandeld.Daar zijn experts voor nodig. [/Edit]
.

.

Een rood kruisje betekent dat de bijbehorende afbeelding niet gevonden kan worden. Het pad staat dan verkeerd of het pad wordt geblokkeerd door een firewall of zo.

Heb je een link zodat we mee kunnen kijken?

Ron

ps: hijack this logjes worden hier niet nagekeken

hoe krijg ik een afbeelding van deze web-pagina

.

in je hijack log moet je vertellen wat je probleem is en wat je allemaal hebt gedaan
en niet zeggen ik werd doogestuurd door helpmij

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op meerdere van die rode kruisjes, kies Eigenschappen en vertel ons welke extensie hoort bij het rode kruisje. Dit is het stukje van het Adres-gedeelte van de link ná de laatste '.', dus in (bijv.)
is de extensie gif.

Als dat bij jou steeds (een) bepaalde type(n) bestanden zijn, dan zal daar het probleem mee moeten zijn. Meld dus even hier welke extensies het betreft.

Alvast een hint: Ik vermoed dat óf bepaalde anti-spyware etc. tools het tonen/laden van de gevonden extensies tegengaan óf de zgn. mime-types en/of content-handlers betreffendie die extensies zijn in de registry zoek danwel corrupt geraakt.

We horen het wel.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op meerdere van die rode kruisjes, kies Eigenschappen en vertel ons welke extensie hoort bij het rode kruisje. Dit is het stukje van het Adres-gedeelte van de link ná de laatste '.', dus in (bijv.) is de extensie gif.

Als dat bij jou steeds (een) bepaalde type(n) bestanden zijn, dan zal daar het probleem mee moeten zijn. Meld dus even hier welke extensies het betreft.

Alvast een hint: Ik vermoed dat óf bepaalde anti-spyware etc. tools het tonen/laden van de gevonden extensies tegengaan óf de zgn. mime-types en/of content-handlers betreffendie die extensies zijn in de registry zoek danwel corrupt geraakt.

We horen het wel.

Tijs.
image001.gif
HyperText Transfer Protocol
http://www.vvreuver.nl/Jeugd bestuur_bestanden/image001.gif

vv reuver klein.JPG
groetjes

jac gubbels

De eerste link die je in je posting hebt gezet bestaat inderdaad niet, en wordt dus terecht met een rood kruisje aangegeven. Ik vermoed dus dat een 'oude' versie van de pagina wordt getoond, en dat dat de oorzaak is van je problemen.

Doe eens een Ctrl-F5 om de pagina geheel te verversen. Doe dat ook bij andere pagina's waar je het probleem hebt.

Werkt dit, dan moet je eens gaan nakijken hoe je instellingen staan.
Internet Explorer 7: Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl
Knop Instellingen in paragraaf Browsegeschiedenis in het eerste tabblad
Kies (tijdelijk) de optie "Elke keer dat ik de webpagina bezoek". Als dat goed werkt, dan zou je evt. het kunnen zetten naar "Automatisch" en daarmee verder testen. In ieder geval mag niet de optie "Nooit" zijn aangegeven!

Hiermee is overigens niet verklaard waarom het in Firefox ook niet werkt, maar evt. staan ook daar instellingen verkeerd.

Hopelijk helpt dit een beetje.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan