Rode lijn op scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maxi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Exact in het midden van mijn beeldscherm verschijnt er regelmatig een rode verticale lijn, deze lijn is altijd zichtbaar op de voorgrond. dus ook mijn cursor schuift "achter" de lijn door.

je kan het vergelijken als je paint opent en op een witte pagina een rechte lijn trekt van pixeltje groot.

soms verdwijnt het vanzelf. maar meestal moet ik het scherm afsluiten en terug opstarten voor het weg is... wat zou dat kunnen beteken?

Hoi...;)

In eerste instantie schat ik in dat het je scherm zelf is waar iets mee is en dat het niets te maken heeft met je software.

Is het een losse monitor of heb je een laptop?

ED

Deze zijn altijd erg gevoelig voor storingen......heb je nog garantie ?

ED

klinkt als een pixel storing in het beelscherm.
Hieraan kan je zelf helaas niets doen, ik zou naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en laten repareren

Bwa is iets meer als 2jaar uit. maar nu heb ik weer geen last. meestal komt het als ik hem meer gebruik. nuja we zullen wel zien hoe het vorderd...

ja het is terug, en blijvend. als ik aan de achterkant van mijn laptobeeldscherm bovenaan in het midden duw dan veranderd die rodelijnvan kleur. als ik harder duw verdwijnt de lijn. als ik het los dan komt de lijn terug. in begin ging de lijn weg na een paar keer te duwen of het scherm op en af te zetten, maar nu blijft het. ook als ik mijn handen boven de laptop zet links en rechts en de boven kant ietsje naar binnen "plooi"(lichtjes druk zetten) gaat de lijn ook weg maar na het lossen komt ook weer terug. misschien een spanschroef op zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan