Rode puntjes (bewegend)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik heb anderhalve week geleden een beeldscherm gekocht, 22 breedbeeld, merk: Hanns-g.

Ik heb nu net 2 spellen geinstalleerd en tijdens het spelen kreeg ik heel veel rode puntjes in mijn scherm. Dacht dat het bij het spel hoorde, maar spel afgesloten een nog steeds puntjes op mijn bureablad ook na een restart.
Videokaart-driver geupdate, hielp niet.

Wat wel raar is. Ik had eerst een foto op mijn achtergrond, toen bleven alle puntjes staan op dezelfde plek. Ik heb de foto nu weggehaald en een zwarte achtergrond nu, en nu zie ik de puntjes heel snel aan een uit, heen en weer knipperen. Als ik een scherm op mijn bureablad heb (bv het kleine schermpje van systeemeigenschappen) dan "plakken" de puntjes aan de randen van het schermpje, en de puntjes gaan mee als ik het schermpje versleep.

Op websites is mijn beeld wel schoner (slechts hier en daar puntjes), tenzij ik tekst of foto's ga selecteren op een site. Dan zie ik door het zwarte selectiegedeelte toch weer die puntjes.

Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Heb het al "opgelost". De kabel in mijn scherm zat er niet goed in. :o

Stom stom stom.

Maar goed het is opgelost.

Hoe komt het trouwens dat ik dan rode puntjes te zien krijg?

geen idee, ik ben wel eens even stom geweest als jou maar over mijn hele beeld kwam een paarse gloed.. :s dan schrik je wel even.. zeker als je net de videokaartkoeler vervangen heb.. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan