rohan registratie2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryanb

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
ik heb alle informatie ingevuld maar hij zegt dat ik 2 woorden in moet vullen nu heb ik dat gedaan en zegt hij dat het fout is en ik weet ZEKER dat het goed is kan iemand me helpen voor tips

(

Laatst bewerkt:
Kun jij je voorstellen dat wij nu geen idee hebben waar je het allemaal over hebt?

Kun jij je voorstellen dat wij nu geen idee hebben waar je het allemaal over hebt?

ja weet ik:p ik weet niet hoe je titel verandert drm liet ik het in deze titel weten

f duidelijker ik heb het online spel rohan gedownload en nu wil ik me registreren nu heb ik de info enzo al geschreven en nu moet ik een soort woorden intypen (2woorden).ze zegen dat het fout is wat ik typ enterwijl ik zeker weet dat ik het goed ehb.kan iemand een voorbeeld geven {+} tip?

Bij Beheer bijlage als je een bericht wil plaatsen kun je iets naar beneden op de pagina en dan kun je daar voor kiezen

Bij Beheer bijlage als je een bericht wil plaatsen kun je iets naar beneden op de pagina en dan kun je daar voor kiezen

als ik op beheer bijlagen klik dan bladeren waar staat hij dan?(de screenshot)

Laatst bewerkt:
Leuk, maar wat moeten we hiermee?

Zoals op ieder forum is het ook hier zo dat een duidelijk vraagstelling de kans op een antwoord vergroot...

ik heb het al ik heb contact met ze gemaakt en ze zijden dat je veel te veel vensters aan had of dat mn connection niet goed was dat heb ik gedaan en het is nu gelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan