Roll over code klopt niet .

Status
Niet open voor verdere reacties.

devil1570

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2012
Geachte,

Voor m'n eindwerk zou ik een Flashsite moeten maken, maar hierbij heb ik enkele problemen. En aangezien m'n leerkracht hiervoor zelf altij tutorials zoekt en dus niks van flash afweet.

Nu is het probleem dat ik hoe dan ook een flashsite moet maken en niet van m'n onderwerp mag afwijken.

Daarom dat ik hier is kom vragen of het mogelijk is om me een handje te helpen met deze code?

op m'n 1e frame heb ik dus 2 movieclips staan. in de ene afbeeldingen en de andere tekst.
In die van de afbeeldingen zit nog een movieclip , deze voor de beweging ( waardoor m'n afbeeldingen blijven draaien )
In die movieclip zitten dan 4 knoppen.

De andere movieclip , voor de tekst dan heeft een aparte laag met op de 1e frame een stop teken.
De 2e frame bevat een tekst kader en een movieclip.
In die movieclip zit dan een animatie van een tekst die normaal tezien zou zijn als je hovert over een van de knoppen.

Dit is een VB.code van een van deze knoppen.

on (rollOver) {
gotoAndPlay(Object(_root).logo.Logo_about);
}

this.onEnterFrame = function(){
if(rewind == true){ //if rewind switch is set to true play backwards
prevFrame(); // play backwards
}
}

this.onRollOver = function(){
rewind = false; //set variable (or switch) that decides wether ot not to play backwards...
play(); // play this movie clip.. (grow the button(tween));
}

this.onRollOut = function(){
rewind = true; //set or rewind switch to true so it will play backwards...
}

this.onRelease = function(){

Om een visueel beeld te geven heb ik ook de SWF erbij in geplaatst.
}Bekijk bijlage GIPflashsite.rar

Mvgr,
Alexandre Luypaert

Aangezien deze ook in een group zat kan ik deze niet linken. Na het verwijderen van de group is dit dan ook opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan