• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rolldown menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickz

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Hallo,

Ik heb een rolldownmenu gemaakt met een lijst van leveranciers, deze staan op het 3e tabblad. De bedoeling is om leveranciers te beoordelen. Ik wil graag dat ik per leverancier een beoordeling in kan vullen. Dus als ik dan een leverancier uit deze lijst kies, dat de waarden onder 'waardering' ook veranderen. Mijn vraag is of dit mogelijk is.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Beste Nickz,

Hopelijk zijn deze gegevens fictief!!!! Anders wil ik je verzoeken alle bedragen te veranderen door ze met 1,1 te vermenivuldigen, en dan alle 8'en door 2'en te vervangen etc.

De oplossing voor jouw vraag ligt 'm waarschijnlijk in VERT.ZOEKEN()

Richard

Nickz,

als je een leverancier in het rolmenu kiest wat moet er dan aangepast worden? en waarin?
Dat is niet geheel duidelijk.

Koosl

Ik wil voor elke leverancier een beoordeling in kunnen vullen. Dus de cellen onder de nr's 1 t/m 10 wil ik voor elke leverancier invullen.

Als ik dus een bepaalde leverancier selecteer wil ik de score dan terug kunnen vinden.

Is er ook een manier om de omschrijvingactiviteiten op 'leverancierslijst' hier aan te koppelen?

Met vert.zoeken gaat het niet werken ben ik bang. Ten minste ik zou niet weten hoe. Ik weet uberhaupt niet of het mogelijk is wat ik vraag. Ben het nog niet eerder tegen gekomen.

Misschien is een formulier in vba makkelijker. Maar daar heb ik sowieso geen kaas van gegeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan