Roller Coaster Tycoon 2 installeren maar lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

blesss

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
ik heb rollercoaster tycoon gedownload en nou kreeg ik een `readme` file erbij daar staat in:
1. Mount "RCT2.iso" with Alcohol 120% or Daemon Tools.
2. Place the "rct2.exe" in the installation directory.
3. Play and enjoy!

nou heb ik punt 2 gedaan die rct2 exe naar me c station geplakt. onder infrogames interactive en dan rollercoaster tycoon2
maar ik heb er geen iso bestand bij zitten of ik zie hem niet kan iemand mij helpen met dit ?

als ik iets niet duidelijk heb uitgelegt moet je het me me maar vragen hor;) :thumb:

Je moet niet dat bestand plakken naar je C schijf, je moet vanaf je virtuele cd gaan installeren. Zoals bij een echte cd. Dan gaat het wel lukken.

ja ik gebruik deamon tools maar welk bestandje moet ik in deamon tools zetten, ik heb er geen iso bestandje bij gekregen......of een ander bestandje dat deamon tools leest:(

Dus je hebt geen ISO, maar je hebt wel dat RTC2.exe bestandje? Hoe heb je het eigenlijk gedownload? In een .RAR of .ZIP bestand?

nee, toen ik die rar uitgepakt had kreeg ik allerlei bestandjes en mapjes ik kon en heb het spel ook geinstalleerd enzo.... ja klinkt vaag maar nu heb ik dus ook zon icoontje op me bureablad, en als ik daar op klik dan komt er te staan dat ik de verkeerde cd erin heb ofsow..

Daarvoor zul je een crack nodig hebben. Maar gezien de regels van Helpmij.nl mag ik je daar niet mee helpen.

ok ok ok noujad dan moe tje dat ook niet doen! dan google ik wel ff ;) in ieder geval bedankt!:thumb::love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan