Roller Coaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonos

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2001
Berichten
67
Het installeren van Roller Coaster op mijn pc met Windows XP gaat goed.

Alleen bij de optie spelen krijg ik de volgende fout:

RCT.ICD is een fout opgetreden

Spel werkt dus niet.

Iemand een idee?

Alvast bedankt

Yvonne
 
Het is de eerste roller coaster (dus geen uitbreidingssets etc) en is de originele.

Groeten,

Yvonne
 
Het maakt bij dit spel niet uit of je een kopie hebt of niet. Bij mij maakt dat tenminste niet uit. Installeert hij mischien ook de add-on tracks?
 
Ik kan er net dit over vinden:

... You must find and remove the file named RCT.ICD from your Hard drive ... Due to a bug
in the early versions of RollerCoaster Tycoon, you may find that your progress ...

<A HREF="http://rct.ogresnet.com/knowledgebase/faq2.shtml">Dit</A> hoort de site te zijn, alleen deze bestaat niet meer.

De bovenstaande quote komt van google.nl, als je zoekt op RCT.ICD+rollercoaster tycoon.

--------------------------------------

Probeer eens het volgende:

Kopieer die RCT.ICD even naar een tijdelijke map (maakt niet uit waar).

Wis nu die RCT.ICD die staat in de directory waar RollerCoaster geinstalleerd is. Start et spel nu eens. Werkt dit of niet?

Ik zal even verder zoeken ondertussen.
 
Helaas, als ik het bestand verwijder en daarna het spel start dan komt het bestand automatisch terug.
En dan geeft het systeem wederom dezelfde foutmelding

Ik had zelf ook al gezocht via google maar kwam er niet uit, dus als je toch iets vind ik ben benieuwd

Alvast bedankt voor het helpen zoeken

groet
Yvonne
 
Het is gelukt het spel werkt weer.

Ik heb RTC.icd bestand vanaf de cd gekopieerd naar juiste directory op de harde schijf en het werkt weer.

Ik heb na jouw opmerking van google nogmaals gezocht en daar een nederlandse site gevonden geheel over rct

www.rctholland.nl

hier staan een heleboel tips op bij forum, daar stond bovenvermelde oplossing ook tussen en zowaar het werkt.

Het downloaden van jou link liep ook vast omdat het systeem dan opeens zegt dat ik een zweedse versie heb.

Maar maakt niet uit want ook daarvoor staat de oplossing op de bovenvermelde link dus ik ga verder puzzelen

Wederom hartstikke bedankt
groet
Yvonne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan