Rollercoaster Tycoon 3 .iso bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunlover

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Ik heb rollercoast tycoon 3 gedownload, dit was een .iso bestand. Dit bestand heb ik geopend met Daemon Tools, dit lukte. Ik kon het spel nu installeren. Na de installatie doet het spel het echter niet. De pc vraagt steeds of ik de cd-rom in wil voeren. Deze cd-rom heb ik dus niet. Ik heb geprobeerd het speel-icoontje (waar je normaal op klikt als je het spel wil gaan spelen) te mounten via Daemon tools, maar dat gaat niet. Ik kan bovendien geen enkel ander Daemon-Tools-compatibel bestand vinden in de nieuwe map van Rollercoaster Tycoon 3 die ik geinstalleerd heb. Mijn vraag is nu dus hoe ik het spel toch aan de praat kan krijgen?

Ga op zoek naar de NO-CD crack.

Sorry, mijn kennis reikt niet veel verder dan Daemon Tools. Waar moet ik zo'n crack kunnen vinden? Ergens op mijn pc, in een map ofzo, of op internet? Indien op internet: heb je eventueel aanbevelingen van websites?

Doe het maar via Google, het wordt hier niet zo op prijs gesteld, kijk maar even in de faq. over dit forum.

de iso is de cdrom
gewoon "gemount" laten staan in daemontools met emulatie opties aan

Omdat dat geen originele CD is, ga je toch nog een NoCD crack nodig hebben.
Er is 1 site waar je zogoed als alle beschikbare NoCD cracks vindt (the mother of all Games sites).
Anyway, zoals Pier zegt, via google zoeken en je komt er zeker wel op uit...

afhankelijk waar je 'm gedownload hebt kan die nocd crack er meestal in de iso bij zitten.
zo niet dan zal je inderdaad hier naar moeten zoeken op het net zoals al reeds eerder is aangegeven.

Een directe link mogen we gezien de huisregels niet geven.

Mag je wel een link naar de site? Of mag dat ook niet? Omdat Jackall zei:

Een directe link mogen we gezien de huisregels niet geven.

Anders kan ik wel een link geven.

GooGooJansen

Waarom? hij kan typen en internet gebruiken.:confused:
En hij mag bij een illegaal spel ook wel zelf wat moeite doen.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan