rollercoaster tycoon 3 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolol123

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
als ik op het plaatje klik om een gebouw te maken op rct krijg ik tezien dat het spel nietmeer werkt
en dat herhaalt zich bij meerdere dingen

Heb je dit al sinds het eerste moment? Heb je hier altijd last van? Wat voor pc heb je, of: wat voor videokaart en processor heb je? Als je dit niet weet: druk dan windows-toets en r tegelijk in, typ "dxdiag.exe" (zonder aanhalingstekens) en druk op enter en kopieer de tekst hiernaartoe.

ik heb dit pas sinds maandag
ik heb hier altijd last van
ik heb een acer aspre 8735zg
videokaart kan ik niet vinden
en ik heb een: pentium(R) Dual-core CPU T4500 @ 2.30GHz

Misschien is het een bug. Probeer hier eens de patch ("update 1 to update 3") te downloaden.

ik krijg dit tezien:
patch-fout

kan RCT3 (USA) PATCH1 niet op uw computer vinden

Probeer dan eerst "update 1" te downloaden, daarna "update 2" en ten slotte "update 3".

Probeer dit eens. Kort gezegd:
ga naar je harde schijf (waarschijnlijk C:) via "computer", klik twee keer, zoek naar de map "program files", en klik ook daar twee keer op, zoek de map "atari" op en klik daar ook weer twee keer op, zoek nu een map met de naam "Rollercoaster tycoon 3" en klik daar op. Zoek nu het bestandje setup.exe. Klik daar met de rechter muisknop op, en klik op "properties" of "eigenschappen". Nu opent zich een venster, ga daar naar het tabblad "compatibiliteit" en zet een kruisje in het vakje "dit programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren", selecteer nu windows xp sp2. Klik op ok en nu zou hij het moeten doen.

hoe ik het ook zet als ik op bijv muren bouwen klik krijg ik tezien dat het spel nietmeer werkt

het is opgelost
er zat een programma fout dus de download hoeft denk niet
bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan