Rollovers in GoLive CS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingridp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Alles werkt... behalve de Rollovers. Ik heb al verschillende topics hierover gelezen, ik weet dat er automatisch een javascript moet worden aangemaakt. Helaas heb ik de Rollovers diverse keren opnieuw gemaakt maar telkens weer kan ik geen javascript vinden. Ik zoek door heel mijn computer op .js maar niks niet... Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en of er een andere oplossing voor is?

Hoi,
Toevallig van de week hetzelfde probleempje gehad.

Bij mij lag het aan het volgende. In je source staat ergens bovenaan
<script type="text/javascript" src="file:///C:/Documents%20and%20Settings/Eigenaar/Application%20Data/Adobe/Adobe%20GoLive/Settings8/JScripts/GlobalScripts/CSScriptLib.js"></script>

Als je je pagina dan upload dan verwijst hij naar je eiegen harde schijf. Het scriptje in de map C:/Documents%20and%20Settings/Eigenaar/Application%20Data/Adobe/Adobe%20GoLive/Settings8/JScripts/GlobalScripts moet je uploaden en in de source je code aanpassen naar waar het scriptje staat. In mijn geval:

<script type="text/javascript" src="filesIndex/CSScriptLib.js"></script>

Nog een opmerking: ik merk dat als ik later de pagina edit in golive dat soms de weer de verkeerde code er in staat. Ik denk dat golive dat automatisch doet ofzo. Dan moet je hem wederom aanpassen. Bij mij werkte dit. Ik hoop ook bij jou. Succes!:D

He Twanp88, als jij met GoLive werkt dan weet je misschien ook wel hoe je een website moet centreren. Ik heb al van alles in CSS (divs) gebrobeerd maar hij centreert alleen de achtergrond en niet de teksten. Moet je de teksten e.d. dan in een tabel opmaken? Wie weet heb jij de oplossing... :thumb:

ps. de rolloverbuttons heb ik inmiddels in CSS gedaan, werkt prima

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan