Rollup 2 wil niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Berichten
1.482
Ik heb gister WXP MCE05 weer eens geïnstalleerd. Nu wilde ik windows media player 11 ook hebben, maar bij de installatie kwam ik er achter dat ik rollup 2 nodig had. Dus die heb ik opgezocht, gedownload, geprobeerd te installeren maar elke keer stopt hij er mee, sluit hij af en laat hij het systeem herstel punt weer. Wie weet de oplossing want dit is waardeloos. Alvast bedankt.


Ps. ik heb alle net frameworksup to date dus daar ligt het niet aan.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren hele avond besteed aan precies hetzelfde probleem. We hebben een DENON ASD-3N Control Dock for iPod gekocht en die eist Media Player 11 om muziek en .jpeg van mijn Windows Media Center Edition 2005 (XP) desktop weer te geven. Het installeren van Media Player 11 ging moeiteloos op een VAIO Sony Desktop (XP) en Samsung NC10 laptopje (XP), maar welke oplossing beschreven in Windows Update ik ook probeer op de MCE 2005 desktop, het lukt niet. Ik heb me al in alle bochten gewrongen om de Update Rollup 2 voor MCE 2005 geinstalleerd te krijgen, maar het eindigt iedere keer met de boodschap: "niet gelukt, sysyeemherstel". Er is ook een bijbehorend installatielog, waar ik geen chocola van kan maken (zie hieronder).

Al doende ben ik ook aan een hoeveelheid .Net-ballast blijven hangen, die ook niet meer te de-installeren is.

Is er nog ergens een professor op het forum die mij uit deze impasse weet te redden?

O ja, eerder hadden we een, (ook nog veel duurdere), wi-fi versie van het DENON doosje op zicht, die ik iedereen kan afraden, want die installeert zichzelf en blaast en passant het hele netwerk op.....

[KB925766.log]
0.078: ================================================================================
0.078: 2009/12/07 19:50:03.812 (local)
0.078: i:\cc75a81c8c8df7760caab41939\update\update.exe (version 6.2.29.0)
0.078: Hotfix started with following command line:
0.172: Return Value From IsMediaCenterPC = 1
0.172: IsMediaCenterPC returned value( 0x1 ) which is Equal To 0x1
0.172: Condition succeeded for section PreReq.SingleOp.MediaCenter in Line 1 of PreRequisite
0.172: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Media Center\Ident is Not Equal To Specified Value
0.172: Condition Check for Line 2 of PreRequisite returned FALSE
0.172: ReadStringFromInf: UpdSpGetLineText failed: 0xe0000102
0.172: Setup van KB925766 heeft een fout ontdekt: Setup kan niet doorgaan omdat aan een of meer van de vereisten voor de installatie van KB925766 niet is voldaan. Raadpleeg logboekbestand c:\windows\KB925766.log voor meer details.
0.172: ReadStringFromInf: UpdSpGetLineText failed: 0xe0000102
0.188: Setup kan niet doorgaan omdat aan een of meer van de vereisten voor de installatie van KB925766 niet is voldaan. Raadpleeg logboekbestand c:\windows\KB925766.log voor meer details.
11.141: Message displayed to the user: Setup kan niet doorgaan omdat aan een of meer van de vereisten voor de installatie van KB925766 niet is voldaan. Raadpleeg logboekbestand c:\windows\KB925766.log voor meer details.
11.141: User Input: OK
11.141: Update.exe extended error code = 0xf0f4
11.141: Update.exe return code was masked to 0x643 for MSI custom action compliance.
0.062: ================================================================================
 
Laatst bewerkt:
Als WMP 11 niet lukt te instaleren, dan heb ik nog wel iets,

ik had precies hetzeflde, maar iik heb het gedaan zonder rollup:D
 
@ voorde

Het is niet netjes in een ander zijn topic een vraag te stellen. Daarnaast is het al een ouder topic.
Ik zie dat het opgelost is bij je.
Ik sluit deze topic, mocht je een vraag hierover hebben kun je een nieuwe vraag stellen met eventueel een verwijzing naar dit topic toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan