Rolmenu Älle programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolus

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
Berichten
28
Wanneer ik op het bureaublad druk op de groene pijl naast de woorden "Alle programma's"zou er een rolmenu moeten verschijnen met daarop de titels van alle programma's. Sinds kort gebeurt er niets, wanneer ik daarop druk. Weet iemand hiervoor een oplossing ?Bedankt vast. Carolus
 
Beste Killermenace, Dank voor je prompte antwoord. Ik heb systeemherstel geprobeerd naar een tiental data maar ik kreeg telkens nul op het request. Het syteem kon niet naar de aangewezen datum worden hersteld. Jammer. Ik hoop dat er nog een andere oplossing bestaat. Ik had Microsoft al gevraagd, maar die geeft alleen tegen betaling advies. Nou ja, wat moet je als je zo'n noodlijdend bedrijf bent ? Carolus
 
probeer dit eens:

- Start
- Configuratiescherm
- Linksboven kiezen voor Klassieke weergave(als hij daar nog niet in zit)
- Taakbalk en Menu Start
- Tabblad Geavanceerd
- Zet een vinkje zetten bij: "Submenu's openen als de muiswijzer erop wordt geplaatst" (als die er nog niet staat)
 
Beste Killermenace, Dank weer voor je advies. Ik ben meteen gaan proberen maar het lukte niet. Vandaag (Zondag) weer achter de pc gaan zitten om te zien, of ik iets verkeerd gedaan had. Maar zie, sindsdien krijg ik na op Start te hebben gedrukt zelfs het configuratiescherm niet meer. Gisteren stelde ik vast, dat ik met het drukken op "Klassieke weergave"alleen wat onderwerpen (10 stuks)met incoontjes
rechts in beeld kreeg maar geen taakbalk of menu start te bekennen. Enfin, als het niet zo koud was zou ik de PC eens een tijdje buiten willen zetten en alles vergeten.
Er is wel veel geduld nodig. Het spijt me, dat ik Linux te moeilijk vind anders zou ik, geloof ik, er alsnog op overstappen.Windows is bepaald geen mooi stevig product.
Als je er genoeg van hebt kan ik het je niet kwalijk nemen.
Enfin, ik hoor het wel. Het beste Carolus
 
Beste Killermenace,
Het is maandagmiddag en ik ben er in geslaagd je hele programma af te werken.Maar, helaas, het rolmenu met de programma's verschijnt nog steeds niet.
Mijn excuses voor mijn vorige bericht. Er was iets verkeerd gegaan met de klassieke weergave. Dat is inmiddels in orde en daarom kon ik alles afwerken. Rara, waar blijft het rolmenu met de programma's ? Ik heb wel een diskette om in noodgevallen Windows op te frissen maar dan ben ik alles op
de C-schijf kwijt. Zou|Bill Gates nu ook zulke problemen hebben ? En waarom wel zijn klanten ? Carolus
 
Beste Killermenace, Ik heb gescand op virussen en niets gevonden. Dus, zoals je al zegt, ik moet me maar weer eens met met PC-dealer in verbinding stellen en die heeft wel de een of andere diskette, waarmee de verloren zoon kan worden teruggehaald.
Nogmaals veel dank voor alle aandacht die je aan me hebt willen besteden. Carolus
 
Graag gedaan :thumb:

Ik hoop dat het weer goed komt met je PC.

Je moet er wel om denken dat je door de PC-dealer de belangrijke data laat back-uppen.
Want ze zijn zo in staat om je computer zomaar helemaal leeg te gooien als je er zelf niets van zegt :)
 
Beste Killermenace, Hartelijk dank voor je goede advies. Ja hoor, ik zit er bovenop. De techneut van dealer is al eens bij me thuis geweest (service !!! betaald natuurlijk) en ik ben niet van zijn zijde geweken. Ben benieuwd hoe hij mijn probleem gaat oplossen. Maar ja, hij heeft van die toverdiskettes bij zich waarmee hij onwaarschijnlijke dingen kan doen. Ik heb hem al gewaarschuwd maar nog geen reactie. Ondertussen werkt de computer wel en dat is de hoofdzaak.
Ik ben vol bewondering en dankbaarheid voor wat jij en je collega's doen voor ons sukkels.
Veel succes er mee en nogmaals mijn grote dank. Carolus
 
Je(jullie) zijn geen sukkels ;)

Het is net zoals ik veel minder weet heb van auto's bijvoorbeeld. Dan ben ik ook blij als er iemand anders is die mij er meer over kan vertellen en adviezen kan geven :)
 
Tegenover jullie experts voelen wij ons toch wel als sukkels.
We(ik) blijven vol grote bewondering voor al die helpers die zo ontzettend veel weten over een onderwerp dat bepaald erg ingewikkeld is. Ik weet er na vele jaren praktijk inmiddels wel het een en ander van maar realiseer me telkens weer hoeveel er van te weten is en hoe gebrekkig mijn kennis is. Ik ben heel gelukkig, telkens weer bij help-mij te mogen aankloppen en daar zo spontaan echte hulp te vinden.
Het moge jou moed geven om zo verder te blijven gaan.

Carolus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan