Rome Total patches probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

behroz

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Berichten
14
ik kom snel tot het punt, wat is een game mode is het hetzelfde als een patcch downloaden en installeren nou zijn er veel patches is 1,5 dan ook de beste? om te installeren . en moet je dat in game directore installeren so ja waar. als ik bijvoorbeeld patch 1.5 installeer gelden de veranderingen ook voor mijn rome total war alexander of barbarian invasion? ja als ik het patch heb geinstalleer hoe merk ik de veranderingen en er is ook een rome total war realism gold 6 heb je daarvoor ook patches of is die patch die ik heb geinstalleerd genoeg
alvast bedankt er zijn veel onduidelijkheden op dit gebied bij mij dus storende factor maar je hoeft niet alle vragen te beantwoord maar wel in goeie stappen alsjeblieft:thumb::p

Bedankt!
 
Als het een patch is van het officiele website van de makers van het spel... hoef je er alleen door op dubbel te klikken. dan gaat hij het gewoon installeren..

Welke patch het beste is moet je kijken op welke datum de laatste verschenen is...

En als laatste... De veranderingen zijn meestal niet te zien. Het gaat dan meestal om bugs in het spel of dergelijke dingen. Patches zijn meestel ( 9 van de 10 keer ) gemaakt om het spel op prestatie te verbeteren.

Natuurlijk heb je ook patches die glitches verbeteren... er was een spel... volgens mij GTA ( kan me ook vergissen ) dat er op een gegeven moment iemand naakt rond liep. Hebben ze een patch gemaakt om die glitch weg te halen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan