rome total war BI

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenieboy

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Berichten
34
bij mij doet rome total war barbarian invasion het niet weet iemand hoe dat kan????
ik zou het leuk vinden als iemand het weet:thumb:
 
Wat zijn je systeem-specificaties en is het een legaal gekocht spel?

Wat gebeurt er of welke foutmelding krijg je?
 
ik heb rome total war BI in de winkel gekocht en als ik hem opstart staa er dit:

please instert the correct CD-ROM,select OK and restart application

wat is systeem-specificaties???????
 
Lijkt toch wel erg op de melding die je krijgt bij een copie van het spel:rolleyes:
 
je mag bij mij langs komen ik zweer dat het de officielle cd is ik heb hem bij een computer winkel gekocht dus hoe kan hij dan gekopierd zijn??
 
Ok, ok,

Ik geloof je wel, alleen de melding die je krijgt lijkt er op.

Heb je het spel wel al geinstalleerd of lukt dat ook niet?
 
ja ik heb het spel al geinstalleerd al 2x zelfs omdat hij het niet deed
 
Volgens mij is dit ook een uitbreiding van het basis-spel, dat je dan ook eerst moet hebben
 
toevallig heb ik die ik ben namelijk best wel fan van rome total war ik heb ook alexander is ook uitbreiding en die doet het gewoon
 
Maar...

Heb je die nieuwe uitbreiding wel kunnen installeren of ook niet?
 
alexander is toch een stand-alone? ben je al terug naar de winkel ermee geweest, en geruild voor een ander CD'tje? ik heb ook wel eens gehad dat ik een stuk CD'tje kocht.

PS

gebruik wat minder leestekens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ja ik heb hem kunnen instaleren en ik weet niet meer welke winkel ik hem heb gekocht volgens mij in een winkel in leeuwarden toen ik op vakantie was en ik woon in hilversum dus ik ga niet ff naar leeuwarden alleen voor rome total war BI en heb de bon niet meer
 
Probeer eens op te starten met de cd van het basis-spel
 
Tsja,

Verder ben ik niet zo'n spelletjes-kenner, maar even hier op betere hulp wachten
 
en als je een no-cd crack instaleerd? (wij mogen je niet helpen hiermee)
 
meuh, ik heb ook wel een aantal spellen liggen die het beter met een no-cd crack doen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan