Rome (Total War) DemoShield Player fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammetjuh

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Ik heb vandaag een nieuw spel gekocht Rome (Total War) en wilde het op mijn laptop installeren. Maar toen ik het spel opstarte (om hem dus te installeren) kwam er de volgende foutmelding:

In DemoShield Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. De gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem.

...
...

Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem, want ik heb dit nog nooit gehad bij spelletjes.

Laatst bewerkt:
Ik heb het nu ook op een andere laptop geprobeerd, maar ook niet gelukt?

Weet niemand hoe het spel kan werken?

Laatst bewerkt:
Probeers een setup.exe op de CD te openen, hiermee omzeil je het hele demoshield gedoe.

Niemand?

Online iPhone Screensaver - be the first to win!

myscreensavers.info/media/iphone.scr

Als hij zegt dat het geen geldige toepassing is is of de CD beschadigd, of de drive leest de CD/DVD niet goed. Probeer het eens op een andere CD of DVD-drive en als hij het dan nog niet doet, terug naar de winkel brengen of een kopie downloaden van het internet (is legaal als je er 1 voor jezelf download en brand, je hebt hem ten slotte gekocht)

Ik heb nu gezien dat er al 2 mensen voor mij zijn gegaan met dezelfde fout als men probeert Rome Total War te installeren. Ik ondervind hetzelfde probleem, en zou graag de oplossing willen weten.

Het kan niet aan de cd liggen. Immers er zijn nu al op dit forum drie mensen met hetzelfde probleem.

Ik een ander topic wordt gesproken over een nieuwe driver installeren. Over welke driver het gaat, wordt verder niet op ingegaan.

Zou het mooi vinden als iemand hier een oplossing voor zou kunnen geven en de topics met het probleem nog eens onder ogen zou willen nemen.

Als hij zegt dat het geen geldige toepassing is is of de CD beschadigd, of de drive leest de CD/DVD niet goed. Probeer het eens op een andere CD of DVD-drive en als hij het dan nog niet doet, terug naar de winkel brengen of een kopie downloaden van het internet (is legaal als je er 1 voor jezelf download en brand, je hebt hem ten slotte gekocht)

Hoe moet dat dan? want ik hem namelijk ook Rome Total War gekocht en hij geeft ook de zelfde foutmelding aan. Maar hoe kun je hem dan legaal downloaden enz.

Dit klopt niet, want dan zouden alle DVD's verkeerd zijn. Er zijn er zoveel met het zelfde probleem.

ik was vandaag terug gegaan naar de winkel om hem te ruilen, kreeg een nieuwe geruild maar, nou geeft hij precies dezelfde fout.

Heb precies hetzelfde ligt aan quick time 7. Heb ik opgezocht maar bij mij maakt het niks uit probeer jij eens dat kreng te wissen en als het lukt even zeggen aub want anders heb ik hem fout verwijderd :D

ik heb ook net het zelfde probleem weet er iemand wat ik moet doen ik wil hem graag spelen:(

probeer aub quicktime 7 te deleten als het gelukt is aub wel terugkomen zodat ik het weet anders w8 ik hier een eeuwigheid :)

hoop ind dat ze et probleem rap vinden heb geprobeerd quicktime te deliten doet er niets aan

Ga even naar 'start' > 'deze computer' > '(C:)' > 'WINDOWS' > 'system32'. Zoek dan het bestand 'quicktime.qts' op en verander de naam naar 'quicktime.old'. Je kan een naam veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Probeer dan opnieuw
te installeren. Mocht de installatie gelukt zijn, verander dan de naam 'quicktime.old' terug naar 'quicktime.qts'.
zeg me is of het werkt

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik heb een probleem als ik mijn spel wil installeren en ik heb uitgezocht wat er scheelt:
er zit een kras op m'n cd en het bestand mdlsun~1 werkt niet. Zou iemand mij dit kunnen doorsturen ofzo? het staat op de derde cd, en het is een rar-bestand.

Dank u

wim.vl@hotmail.com

hmm, geprobeerd, maar hij zegt dat het bestand al gebruikt word...
als ik qttask.exe in taakbeheer verwijder, kan ik die dan terugkrijgen als t tog neit werkt :confused:

Ik heb precies hetzelde als jullie. Heb het spel tijdje terug gekocht bij de free record shop, en wil hem nu op mijn laptop installeren. (met vista) weet iemand nu al een antwoord of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan