Rome Total War videolagen probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelle Vonk

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Als ik Rome Total war opstart krijg ik het volgende probleem.
hetgroterometotalwarprobleem1f.png

Aan alle systeemeisen wordt voldaan. Mijn videokaart is net nieuw, GF 6200. Ik snap er niets van en vind dit ontzettend jammer. Verder loopt het spel wel aardig maar als je in het spel op senaat klikt vliegt hij eruit. Ik loop hier dus echt van te balen. Het lijkt net alsof er elke keer een niew beeldje wordt gemaakt en die over de ander heen plakt. Zo dat je dus allemaal lagen over elkaar krijgt, wat je goed kan zien op de foto. Ik zal jullie voor eeuwig dankbaar zijn als jullie dit kunnen oplossen.

welkom bij helpmij trouwens.

oke dan is het nu wachten op de echte spellen freaks?

Ik hoop dat ze er zijn. Ze zouden me een goed plezier doen. Ik heb trouwens ter vermelding een e-mail naar activision gestuurd, als ik enig antwoord ontvang horen jullie dit natuurlijk direct.

Ik heb een:

AMD Athlon(tm) XP 2600+ 1.9 GHz
Geforce 6200 met 256 MB
512 MB RAM
Windows Xp met SP2

Laatst bewerkt:
moet kunnen als ik het zo zie.

heb je hem ook al eens op nieuw geinstallerd??

zo niet probeer dat eens.

Geplaatst door mr,x
moet kunnen als ik het zo zie.

heb je hem ook al eens op nieuw geinstallerd??

zo niet probeer dat eens.

Ik heb hem zojuist geinstaleerd. Dat is echt het probleem niet. Fijn dat je even aandacht voor mijn probleem hebt.

en hoe hoog ligt je virtuele geheugen??
misschien moet je daar wat lager zetten en dan werkt hij mischien wat beter.

Geplaatst door mr,x
en hoe hoog ligt je virtuele geheugen??
misschien moet je daar wat lager zetten en dan werkt hij mischien wat beter.
Wat is virtueel geheugen?
Waar kan ik het vinden?
Hoe kan ik dat aanpassen zodat mijn spel goed draait?

Ik heb precies het zelfde probleem gehad.

Dit gebeurde toen ik de bestanden van het spel ging veranderen. Ik had alleen maar dat ik meer ventjes kreeg in een gevecht. Dat werkte eerst wel ik had geen problemen ermee. Toen kreeg ik ook opeens dat ik dubbele lagen kreeg. Ik heb het spel gewoon geuninstalleerd en weer opnieuw geisntalleerd en hij deed het weer perect.

Geplaatst door SiSmAJ
Ik heb precies het zelfde probleem gehad.

Dit gebeurde toen ik de bestanden van het spel ging veranderen. Ik had alleen maar dat ik meer ventjes kreeg in een gevecht. Dat werkte eerst wel ik had geen problemen ermee. Toen kreeg ik ook opeens dat ik dubbele lagen kreeg. Ik heb het spel gewoon geuninstalleerd en weer opnieuw geisntalleerd en hij deed het weer perect.
Ik heb nooit iets aangepast aan het spel. Altijd netjes gedaan en al opnieuw geinstaleerd. Ik denk dat het probleem bij mijn virtueel geheugen ligt.

Ja ik heb net een mailtje van activision ontvangen.
En ik kreeg het volgende bericht:
Response (Nick Bee) - 11/13/2005 01:17 PM Hi,

Thank you for contacting Activision’s Technical Support. I'm sorry to hear about your problem. I will try as best as I can to help you. Could you please attach a diagnostic report generated by your computer so that we can further help you.
1) Go to the Start menu and select Run.
2) In the Run window type "dxdiag" without the quotes and hit OK
3) Run ALL the tests for video and sound
4) When you are done with the tests, click the "Save all information" button.
5) Save the text file that is generated by dxdiag.
6) Attach the dxdiag.txt through the webpage forms with the provided link.

Do you have the 1.3 patch or Barbarian Invasion installed?

Mijn antwoord:
I have followed your commands and saved the dxdiag file. It is included with in this message. The tests were all ok I think. I hope you can do something for me. I do not have any patch installed and I do not have Barbarian Invasion installed.

je virtuele geheugen vind je bij.

ctrl+alt+del

rechts onder staat wat je verbruikt.

sluit msn af als je die aan heb staan.
dowload programmas.

misschien gaat hij dan beter.

Mijn probleem is verhoplen door het vergroten van mijn virtueel geheugen. Bedankt allemaal. Jullie hebben me blij gemaakt. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan