Rond 3 uur snachts altijd heel erg sloom!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbed

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Berichten
20
Hallo,

Ik zit met een probleem waarvan ik hoop dat een van jullie het antwoord weet. Ik zit heel vaak snachts op mn PC ivm mijn werk en het probleem is dat elke nacht precies om 3.00 uur de pc heel hard gaat "nadenken" waardoor de PC heel erg sloom wordt voor ongeveer een half uur. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoor het graag, alvast bedankt!

mvg,

Rob
 
check je virusscanner eens, misschien staat ie ingesteld op 3 uur snachts om de pc te scannen.
of denk aan windows updater.
Denk dat je het in die hoek moet zoeken.
 
Standaard staan de automatische updates van microsoft op 03:00 dus dat lijkt me een plausibele verklaring of heeeeeeeeel toevallig :)
 
Bedankt voor jullie reacties! windows update stond inderdaad om 3 uur snachts en de virusscanner ook haha! heb ze nu allebei om 3 uur smiddags gezet, hoop dat dit de oplossing is.

nogmaals bedankt,

mvg, Rob
 
ik zou ze op handmatig zetten.
Nu heb je de kans dat ie het eerste half uur traag is wanneer je hem aanzet als de pc smiddags niet aangestaan heeft.
 
Heb ik ook even gedaan, had daarna nog een probleem met vista update dat die elke keer dezelfde updates installeert maar volgens mij is dat nu ook opgelost! Weer helemaal blij met mn computertje haha, zo nu weer aan het werk.

hartstikke bedankt voor jullie hulp mensen:thumb:

mvg,

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan