Ronde kringen op mijn beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik weet niet wat er aan de hand is maar op mijn monitor: merk Compaq V70 zie ik op dit moment allemaal ronde kringen, die van rechts en links naar het midden lopen. Het heeft een beetje een ribbelvorm. Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen? Iemand een zinnig antwoord op deze vraag?
Alvast dank.

al geprobeerd je monitor te resetten? Meestal zit zo'n functie in het instelling menu op je monitor zelf.

Wel geprobeerd hem te demagnetiseren maar dat hielp niet, ook heb ik hem al uitgezet en toen weer aan maar het probleem blijft. Het is sinds vanochtend.

heb je de mogelijk 'm oop een andere pc aan te sluiten? Dan kun je uitsluiten of je PC of je Monitor het probleem is.

Misschien een TE warme videokaart die raar begint te doen?

Guido

ok....

heb je toevallig een onboard video in combinatie met een AGP kaart. Dan kun je nog proberen je monitor op een andere uitgang uit te testen.

Dan wordt het lastig om te kijken of het je PC of je monitor is. Staat je PC goed geventileerd? Staat hij de hele dag aan? Met deze temperaturen kan ie namelijk redelijk warm worden en daardoor kuren krijgen. Welke videokaart heb je?

grtz Guido

Staat redelijk gekoeld volgens mij. Blower werkt nog. Ik heb een ATI Rage Fury card als ik me niet vergis.

Als ik jou was zou ik eerst even proberen je monitor op een ander PC aan te sluiten.

Tja, dat gaat een beetje lastis he, als ik er geen bij de hand heb. Dus mijn vraag blijft staan voor iemand die er wel antwoord op weet....

Ik heb nu wat met de beeldschermadapter gerommeld. Hij stond op 75hz, heb hem nu op 72hz staan. Nu zijn de kringen weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan