Rood directory

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbrussel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Berichten
7
spy_bril.jpg

Goedendag,

Weet iemand hoe je tewerk moet gaan om in die rood directory te komen en dan de tekst bestand te wijzigen (het lukt me niet om het uur en de datum in te stellen, voor een spybril zie uitleg in bijlage
 
Wat is in vredesnaam de rood directory en wat heeft dat met geluidskaarten te maken?
 
Hoi,

Volgens mij staat er geen rood ( ja, wel in de uitleg van Eric) maar ROOT directory.

Wat je moet doen is die spy camera aansluiten op je pc, en dan wordt hij vanzelf weergegeven als usb opslag in Deze Computer.
Dan open je die opslag en dan is het de bedoeling volgens mij dat je een tekst bestandje aan maakt, en die noem je '2013.02.25 10:09:00'
De root van een opslag medium is gewoon daar waar hij opent, niet in een mapje of zo.
 
HAHA jaja ROOT :)
Ik heb dit gedaan en nu komt het uur in de spy bril op het jaar 2000 en het uur OP 00.00.00 die start dan met de seconden, die 2013 enz komt er niet in voor ?
 
Tja, spelfaudje;-)

Dat tekst bestandje moet je time.txt noemen, en in dat text bestandje moet je dan 2013.02.25 10:54:00 intikken ( ik had het verkeerd gelezen) en dan zodra je het bestandje ook daadwerkelijk opslaat op die usb bril, zou de tijd automatisch moeten gaan...volgens de uitleg van de bijlage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan