rood kruis bij plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

m.overkamp

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Ik heb windows vista, maar heb af en toe dat hij de plaatjes niet wil openen.
Ik heb al een vinkje uitgezet bij extra, opties, beveiliging, blijagen die mogelijk virussen bevatten ........
Maar nog steeds wil hij de plaatjes niet openen.
Ik weet niet van wat voor type de plaatjes zijn.

Wie weet er raad ??

Groetjes,
Mirjam

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoe het komt weet ik zo niet.
maar ik zou niet blij zijn als ik in deze lijst van mail adressen voorkom.
Alle adressen zijn te lezen.......ik zou boos worden als ik dat zag.
misschien kun je dat beter weghalen en het knip programma van vista gebruiken.

En als je rechtsklikt op zo'n plaatje, krijg je dan ook niet de mogelijkheid om ze te laten weergeven?

Laatst bewerkt:
Nee dat heb ik ook al geprobeerd.
Heb ook al bij eigenschappen gekeken, maar dat helpt ook niet.

Ik zal de bijlage zo veranderen, heb er niet op gelet.

Groetjes,
mirjam

Wie o wie heeft een idee ??

Het is nog steeds niet opgelost.

Mirjam

Dit lijkt op een beveiligings blokkade van windows mail.
Als je een dergelijke mail opent zou je een gele balk in dat mailtje moeten zien waarmee je toestaat dat de inhoud van het mailtje gedownload wordt. Dit betekent dat alles wat geen text is geblokkeerd werd en nu gedownload wordt en zichtbaar gemaakt moet worden.

Gelebalk verschijnt als het goed is onder het onderwerp veld.

Laat maar weten of dit je verder heeft geholpen.

edit: een ander oplossing is om bij opties van windows mail in het tabblad beveiliging het vinkje verwijderen bij "Afbeelding en andere inhoud......"
Dit geeft wel meer risico's dat virussen op deze manier binnen kunnen komen, dus geen echte aanrader.

Laatst bewerkt:
nog steeds niemand ???

Laat ik het zo zeggen: ik herken je probleem. Ik heb er 2x per maand ook last van:
1. als mijn ISP (Orange) mij hun maandelijke nieuwsbrief stuurt. Alle afbeeldingen zijn dan voorzien van dat bekende kruisje. Als ik er echter op ga staan en klik, dan kan ik kiezen voor het alsnog downloaden van de afbeeldingen wat dan ook netjes en probleemloos gebeurt.
2. ik heb ooit inkt gekocht bij webwinkel. Ook zij sturen periodiek hun nieuwsbrief. Zelfde verhaal als bij Orange.

Daar het slechts bij deze 2 voorkomt heb ik nooit de moeite genomen naar de oorzaak te zoeken. (Ik kan ermee "leven")

Laatst bewerkt:
Beste clarkNL en Pasja,

Het is geen beveiligings melding met een gele balk.
Was het maar waar, dan wist ik wel hoe ik het moest opheffen.
Het is wel gek, dat deze rode kruisjes het meest voorkomen bij mail van een van mijn bekenden.
Zij komen morgen op bezoek, dus ik heb al een mail gestuurd met de vraag wat voor soort plaatjes dit zijn (extenties) ik hoop dat ik er dan iets meer van te weten kom.

Als jullie nog andere ideeen hebben, hoor ik het graag.

Mirjam

plaatjes als kruisje?

misschien helpt het om de site waar de plaatjes vandaan komen, toe te voegen aan de Trusted Sites?

Dit topic is bijna een jaar oud en dus niet meer relevant om in te reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan