Gisteravond bij het kijken van een film wilde ik mijn laptop op mijn benen zetten om even wat op te zoeken. De laptop draaide niet veel andere programma's dan enkel de film. Toen ik de laptop in handen had kreeg ik een raar knetterend geluid (kortsluiting). De laptop viel plots stil en er kwam rook uit het punt waar de adapter in de laptop gaat. Een enorme geur van verbrand plastic/ijzerwerk kwam er uit mijn laptop. Ik schrok hiervan en durfde hem niet meer aan te zetten.
Na een uur heb ik besloten de adapter nogmaals in de laptop te doen zonder de laptop hierbij aan te zetten. Plof, meteen weer rook uit mijn laptop. Ik heb de accu er meteen uitgehaald omdat mijn gedachte ging dat deze stuk was. Zonder accu, met adapter werkt de laptop prima. Zonder adapter, met accu werkt de laptop ook prima. Echter, wanneer beide de accu en de adapter in de laptop zitten, breekt de hel los.
Laptop: Asus N53SV
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem? Alvast bedankt!
Na een uur heb ik besloten de adapter nogmaals in de laptop te doen zonder de laptop hierbij aan te zetten. Plof, meteen weer rook uit mijn laptop. Ik heb de accu er meteen uitgehaald omdat mijn gedachte ging dat deze stuk was. Zonder accu, met adapter werkt de laptop prima. Zonder adapter, met accu werkt de laptop ook prima. Echter, wanneer beide de accu en de adapter in de laptop zitten, breekt de hel los.
Laptop: Asus N53SV
Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem? Alvast bedankt!