• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rooster vraagje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Emma1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Emma1

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
hallo,

Ik heb een mooi week rooster gemaakt voor een klein thuiswerk bedrijfje. Die is in microsoft excel gemaakt. Een keurig schema met elk een eigen kleur bij zn naam en vervolgens de kleur gebruikt voor de invulling van de uren.
Elke week is dat simpel te veranderen indien nodig.

Nu hebben de meeste geen excel kom ik net achter en kunnen die dus niet openen, ik heb het in een jpg omgezet maar dat is zeer onduidelijk om te zien.

Nu vond ik een site waar je excel openen kan downloaden, maar diegene die dat geprobeerd heeft krijgt het niet voor elkaar. Iemand misschien tips voor mij? want het moet voor alle wel te doen zijn.

Ik heb nog gezocht naar rooster online sites, maar zag alleen maar betaalsites. Dat is geen optie voor een beginnend bedrijfje.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt,

Emma

Emma,

Kijk eens naar Open office. Is gratis, heb er geen ervaring mee, maar lees regelmatig berichten van tevreden gebruikers.

Wat fijn dat jullie zo snel reageren!

Die site van microsoft die jullie opgeven lukte hen dus niet, want die had ik ook al gevonden.Dat ligt dus aan hen?

Ikzelf wil het niet uitproberen omdat ik excell al op mijn pc heb staan.

De ontvangers moeten de viewer installeren en het bestand toewijzen aan de viewer.

In mijn vorige bericht staat een linkje met beschrijving voor het toewijzen.

Van een afstand kan ik ook niet meer doen.....

Ik lees het berichtje nog eens, dacht dat iedere gebruiker moest kunnen muteren, vandaar :o. Waarom maak je niet gewoon een pdf en stuur die naar de anderen? Hebben ze alleen Acrobat Reader nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan