• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Roosterplanning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben81 , ik kan toch even niet meer volgen :confused:
Elke medewerker gebruikt het document om zijn/haar uren mee in te vullen.
Het voorbeeldje dat ik op jaarbasis maakte kan je per werknemer selecteren , je krijgt direct het regime waarin hij/zij werkt te zien , maak voor elke werknemer een sheet die bij zijn regime past . Je zou nog verder kunnen gaan door gewoon hun uren te laten invullen datum | begin uur | eind uur , nadien kan je in de mastersheet een VERT.ZOEKEN inbouwen en laten zoeken op tabblad naam .

Wat voor ons een raadsel blijft is jouw opmaak van je volledig bestandje , om mee te helpen denken aan een op maat gesneden oplossing . ik zou zeggen kijk eens hier naar wellicht heb je der niet veel aan .

Bijlagen

• Ben81.jpg
    Ben81.jpg
    100,5 KB · Weergaven: 39
De laatste toevoeging thoralf heb ik met kleine toegepast:
=ALS($D50="";"";ALS(SOMPRODUCT(($G$9:$G$12=$F50)*(($H$9:$H$12="")+($H$9:$H$12=$G50)))>0;"roostervrij";""))

Beiden ontzettend bedankt voor de goede bijdrage. Trucker10 ik zal je suggesties zeker meenemen.:)

Oeps ik zie nu pas dat er in post #20 geen bestandje meer staat :o :o

Bij deze het bestandje die in post #20 had moeten staan

Ben81 voor de mensen die gelijkaardige oplossingen willen is jouw geposte formule niet toepasbaar in het voorbeeldje van Thoralf .

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan